POPUT STOLNJAKA
Ova suknja užarila je društvene mreže; kada ju pogledate, bit će vam jasno zašto

(di)vision FW23
Izvor: Profimedia / Autor: Cynthia Anderson / Shutterstock Editorial / Profimedia
Nakon Pariza, modni svijet preselio se u Kopenhagen gdje se do 3. veljače odvijalo novo izdanje Tjedna mode. Već etablirani, ali i neki novi brendovi sa skandinavske scene, predstavili su novitete za sezonu jesen/zima 2023. godine.
Ganni, Cecilie Bahnsen, Rotate, Baum und Pferdgarten brendovi su čije su se revije pratile s velikim zanimanjem, no samo je brendu (di)vision pošlo za rukom stvoriti najveću buku na društvenim mrežama.
-
35
NOSIVI I NEODoLJIVI
Ovako izgledaju komadi iz nove kolekcije omiljenog skandinavskog brenda Ganni
-
52
NA ULICAMA KOPENHAGENA
Skandinavke zasjenile Francuskinje: Genijalni i tako nosivi stajlinzi koje ćete odmah željeti kopirati
-
26
popularnija za čak 355%
Crna boja je skinuta s trona! Bež postaje apsolutna kraljica koju ćemo viđati na svakom koraku
Pod nazivom ‘Dressed for disaster’ ili ‘odjeveni za katastrofu’, brend (di) vision osmislio je reviju u kojoj su modeli u ulozi gostiju bili okupljeni oko okruglih stolova prekrivenih prljavim stolnjacima, umrljanim vinom i zatrpani ostacima hrane, kao na kraju večere.
Ovom revijom brend (di)vision predstavio je kolekciju u potpunosti inspiriranom Y2K estetikom, a look predstavljen na samom kraju revije privukao je najveću pozornost.
Manekenka odjevena u komplet koji se sastoji od topa i suknje obojenih crnim vinom, na kraju revije ustala je od stola i napustila prostoriju ponijevši stolnjak i sav sadržaj s njega sa sobom. Stolnjak je zapravo bio zašiven izravno na suknju poput šlepa, a ovaj dramatični modni trenutak nije zaobišao reakcije na društvenim mrežama.
NOSIVI I NEODoLJIVI