NA ULICAMA NEW YORKA

Osvaja cijenom i dizajnom: Gigi Hadid stajling podigla efektnim remenom iz Zare

27.03.2024 u 22:47

Bionic
Reading

Od 2015. godine, američka 'it' djevojka ponosna je ambasadorica beauty diva Maybelline za koji je na ulicama New Yorka ovoga tjedna snimila najnoviju reklamu

Slučajni i namjerni prolaznici u njujorškoj četvrti SoHo ovih dana svjedočili su nastajanju nove reklame kozmetičkog diva Maybelline, s 28- godišnjom Gigi Hadid u glavnoj ulozi.

Jakne za proljeće Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia/tportal.hr

Kao dugogodišnja ambasadorica brenda, Gigi je u novoj reklami brenda nastupila u dva, stilski različita looka.

Prvi je uključivao zanimljivo crno odijelo brenda Dion Lee, upotpunjeno bijelom košuljom, salonkama u špic, ali i najnovijim dodatkom u ponudi španjolske Zare.

Gigi Hadid Izvor: Profimedia / Autor: - / INSTAR Images / Profimedia

Riječ je o remenu ukrašenom ovalnom kopčom zlatne boje, a u prodaji se nalazi po cijeni od 23 eura.

Kao što je u novoj reklami Maybellina demonstrirala Hadid, ovaj efektan remen u stanju je podići i najjednostavniji stajling, a dizajnom neodoljivo podsjeća na hit model talijanske Bottega Venete, kakav je modni svijet zaludio u predpandemijskim godinama.

Taj dvostruki remen s kopčom u obliku potkove predstavljen je u nekoliko veličina i boja, a da je uistinu riječ o velikom hitu u svijetu modnih dodataka, dovoljno govori podatak da je nakon premijernog lansiranja u potpunosti rasprodan na stranicama brenda i modnih trgovina.

Drugi look u Maybelline reklami Gigi Hadid kreirala je kombinacijom sivih hlača visokog struka i krznene jakne ružičaste boje s dodatkom kapuljače.