VOZILI SMO U ROVINJU

Novi Renault Clio stigao u Hrvatsku

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 15.10.2012 16:00
  • Objavljeno 15.10.2012 u 13:24
clio-rovinj-019

clio-rovinj-019

Izvor: Promo fotografije / Autor: renault

Kad u gami imate automobil koji se u dvije generacije okitio laskavom titulom europskog automobila godine, tada su visoka očekivanja od nasljednika - neizbježna
renault

renault

Izvor: Promo fotografije / Autor: renault

Renault Clio od 1990. piše uspješnu priču za Renault. Automobil je u tri generacije prodan u više od 11 milijuna primjeraka, a u novoj izvedbi dolazi opremljeniji i tehnološki napredniji nego ikad dosad. Ovaj podatak i ne čudi previše kad se u obzir uzme to da mu je u posljednja dva desetljeća konkurencija značajno porasla te danas broji čak 40 konkurenata u segmentu!

Francuzi su naglasak stavili na dizajn koji potpisuje Laurens van den Ecker, a koji vjerno kopira linije DeZira, konceptnog sportskog automobila predstavljenog prije dvije godine na autosalonu u Parizu.

Karakteristike dizajna su veliki amblemi, skrivene kvake zbog kojih će se automobil nuditi isključivo u izvedbi s pet vrata te mogućnost personalizacije izvana i iznutra. Clio je profitirao od kvalitetnijih materijala u interijeru, 35 mm je duži i 24 mm širi uz 25 mm duži međuosovinski razmak i 300 litara prtljažnog prostora te je u prosjeku lakši za stotinjak kilograma.

Buduće kupce vjerojatno će najviše zanimati to da automobil dolazi sa serijskom opremom koja uključuje električne prozore i retrovizore, ABS, ESP i tempomat, karticu umjesto ključa, te pomoć pri vožnji na uzbrdici. Od dodatne opreme valja spomenuti automatski klimatizacijski uređaj, LED dnevna svjetla, senzore za kišu, kameru za vožnju unatrag te multimedijalno-navigacijski sustav sa 7-inčnim ekranom osjetljivim na dodir - Media NAV.

Clio će se u početku nuditi s odabirom između dva benzinska i dva dizelska motora. Osnovni atmosferski 1,2 benzinac razvija 75 KS i 107 Nm, te troši 5,5 l/100 km, dok je novi jednolitreni trocilindraš turbopunjen te istiskuje 90 Ks i 130 Nm i prosječno troši 4,5 litara goriva na 100 km.

Duo 1,5 litrenih dizelaša koristi tehnologiju izravnog ubrizgavanja goriva Common rail, razvijaju 75, donosno 90 KS i 200, odnosno 220 Nm, te u kombiniranom ciklusu, prema Renaultovim podacima, troše 3,6 litre goriva na stotinu kilometara.

Svi motori dolaze upareni s ručnim peterostupanjskim mjenjačima, a samo snažnije izvedbe nude sustav Start-Stop. Tu je i program štednje Eco koji nakon aktivacije smanjuje zakretni moment motora, te reducira klimatizacijski uređaj kako bi se uštedjelo do 20 posto goriva.

Novi Clio proizvodit će se u Renaultovim turskim pogonima u Bursi. Osnovni model kod nas će koštati 91.900 kuna, dok će za najprestižnijeg dizelaša domaći zastupnik tražiti 142.900 kuna. Valja napomenuti da na sve modele do kraja godine vrijedi popust od 10.000 kuna bez obzira na vrstu plaćanja te da je automobile moguće kupiti uz Renaultovo financiranje uz kamatu od 2,99 posto.

Novi Clio detaljnije proučite u našoj fotogaleriji.


Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi