KONKURENCIJA GOOPU

Nove muke za Gwyneth Paltrow: Nakon kolegice glumice, na tržište joj se ubacuje i bivša spajsica

16.07.2020 u 15:33

Bionic
Reading

Jedva tjedan dana nakon što je Catherine Zeta-Jones odlučila konkurirati glumačkoj kolegici Gwyneth Paltrow i njenom brendu Goop, na isto se odlučila i Victoria Beckham

Bivša spajsica u SAD-u će prema pisanju britanskih medija lansirati vlastiti lifestyle brend kojim će izravno konkurirati Goop carstvu glumice Gwyneth Paltrow, procijenjene vrijednosti oko 250 milijuna dolara.

Victorija je dobila zeleno svjetlo za prodaju svojih proizvoda za zdravlje i ljepotu preko Velike bare pod zaštitnim znakovima 'Victoria Beckham' i 'VB', doznaje The Sun.

'Beckhamovi su prepoznati u SAD-u i Victorijini će proizvodi vjerojatno biti zapaženi i pružiti joj unosan skok na međunarodno tržište', rekao je izvor za The Sun.

Oskarovka Gwyneth Paltrow svoj lifestyle brend Goop je lansirala 2008. godine dok je u Londonu živjela sa svojim tadašnjim suprugom Chrisom Martinom.

Pod ovim je brendom slavna glumica u početku dijelila svoje spoznaje o zdravlju i ljepoti, no u međuvremenu su se s oznakom Goop počeli prodavati i, najblaže rečeno, bizarni proizvodi poput parnog uređaja za vaginu, raznih vibratora i svijeće s 'mirisom njene vagine' i s 's mirisom njenog orgazma'.

Tri godine nakon Paltrow svoje je poslovno carstvo s brendom 'The Honest Company' počela graditi i glumica Jesica Alba, a prije desetak dana i oskarovka Catherine Zeta-Jones odlučila se okušati na tržištu lifestyle proizvoda i prodavati ono što i sama zagovara.

'Sve što sam kreirala, napravila sam sa strašću. Željela sam napraviti korak dalje i stvoriti brend koji je jednako lijep, kao i što je i luksuzan, a uz sve to i pristupačan svima', otkrila je Catherine Zeta-Jones. Navodno će joj fokus biti na balerinkama, koje bi se trebale prodavati po cijeni od oko 400-tinjak kuna, izrađene od najfinije veganske kože, a pod brendom Casa Zeta-Jones, između ostalog, trebala bi prodavati kavu te make-up.

Victoria Beckham se već pohvalila nizom kozmetičkih proizvoda koji nose njeno ime, i s kojima pod istim brendom uputpunjuje svoju već poznatu modnu marku.

Po komentarima njenih objava na Instagramu čini se da Victorija ne planira kao Zeta-Jones svoje proizvode učiniti dostupne svima, pa iako ih njeni pratitelji hvale, žale se da su izvan okvira njihove kupovne moći.

Čiji je pristup isplativiji, vrijeme i tržište će pokazati.