POKREĆE LIFESTYLE BRAND

Svojom novom poslovnom odlukom Catherine Zeta-Jones postaje izravna konkurencija Gwyneth Paltrow

  • Autor: N. Sa.
  • Zadnja izmjena 07.07.2020 16:22
  • Objavljeno 07.07.2020 u 16:23
tportal

Izvor: EPA / Autor: VALDRIN XHEMAJ i NINA PROMMER

Još jedna holivudska glumica odlučila je potražiti dodatnu zaradu, no ne u glumačkom svijetu, već u prodaji proizvoda kojih je i sama zagovornica. Baš poput Gwyneth Paltrow, čiji je brand Goop već dobro poznat, i Catherine Zeta-Jones je odlučila prodavati ono u što vjeruje

Dvije holivudske glumice neće biti samo suparnice na filmskim platnima, već i u biznisu. Baš kao što je Gwyneth Paltrow, još prije nekoliko godina na tržište izbacila lifestyle brend Goop, sada je svoju verziju odlučila predstaviti i velška glumica i supruga Michaela Douglasa, Catherine Zeta-Jones.

Ono što će prodavati pod imenom Casa Zeta-Jones biti će, između ostalog i veganske cipele, kava, ali i make-up. Kako su otkrili njezini prijatelji, sama glumica se nada kako će joj njezin novi projekt dati dodatno na popularnosti, ali i pružiti da se fokusira na nešto novo, sada kada su joj djeca već odrasla.

'Sve što sam kreirala, napravila sam sa strašću. Željela sam napraviti korak dalje i stvoriti brend koji je jednako lijep, kao i što je i luksuzan, a uz sve to i pristupačan svima', otkrila je Catherine Zeta-Jones. Navodno će joj fokus biti na balerinkama, koje bi se trebale prodavati po cijeni od oko 400tinjak kuna, izrađene od najfinije veganske kože.

No, hoće li baš u potpunosti krenuti stopama Gwyneth Paltrow, čija je tvrtka prošle godine procjenjena na oko 200 milijuna funti, te je tržište ostavila bez riječi prodajom bizarnih proizvoda poput parnog uređaja za vaginu, raznih vibratora, ali i svijeća s 'mirisom njezina orgazma', tek će se vidjeti u budućnosti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!