DEZIĆI ZA NJEGA

Muška zamjena za parfem

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 28.04.2011 13:48
  • Objavljeno 28.04.2011 u 13:48
Nivea VIZUAL

Nivea VIZUAL

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Nivea

Čak i ako nemaju 'sluha' i novca za skupe mirise, muškarci su sve izbirljiviji prilikom kupnje svoga dezodoransa
promo/Garnier

promo/Garnier

Izvor: Promo fotografije / Autor: promo/Garnier

Dezodoransi su jedna od rijetkih kozmetičkih kategorija koje bilježe pozitivan trend prodaje, recesiji usprkos. Zanimljivo je da taj rast nikad nije bio izraženiji nego posljednje tri godine, i to iz dva sasvim oprečna razloga.

Luksuzna roba obično padne kao prva žrtva ekonomske krize. Iako nerado, zapadnjaci su na oltar štednje morali prinijeti svoju naviku kupnje skupih dizajnerskih parfema i toaletnih vodica. Dezodoransa se nisu mogli ni morali odreći. Zato se kozmetički brendovi moraju znatno više potruditi oko performansi novih dezića ako novu generaciju zahtjevnih kupaca s visokim očekivanjima žele pridobiti za svoj proizvod. Tako su se počeli pojavljivati dezići za muškarce koji ni po čemu ne za zaostaju za onima namijenjenim ženama. Recimo, nova linija Niveinih dezodoransa za muškarce Invisible Power, uz očekivane karakteristike, poput maskiranja tjelesnih mirisa i cjelodnevne postojanosti, ima i tu komparativnu prednost da ne ostavlja bijele mrlje na majici.

Drugi razlog povećane prodaje muških dezodoransa uzrokovan je društveno-ekonomskim promjenama na donedavno 'nepostojećim' tržištima. Kako je Zapad tonuo u recesiju, azijske i latinoameričke zemlje počele su bilježiti dvoznamenkaste stope ekonomskog rasta. Možda je preuzetno reći, ali porast prodaje dezodoransa najilustrativnije govori o brzini razvoja ekonomije u Brazilu, Kini i Indiji, a time i srednje klase u tim mnogoljudnim zemljama. Pripadnici rastućeg srednjeg sloja postaju sve svjesniji važnosti njegovanog izgleda, žele se izdvojiti iz mase i biti konkurentni na tržištu rada. Kako za parfeme još uvijek nemaju novca, cijenom pristupačni i mirisom privlačni dezodoransi postali su simbol njihove ekonomske renesanse i novostečenog društvenog statusa.

 

promo/Garnier

promo/Garnier

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi