DAREŽLJIVI SVEMIR

Može li se idealan partner naručiti?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 16.04.2012 10:59
  • Objavljeno 16.04.2012 u 09:07
muškarac žena ljubav poljubac

muškarac žena ljubav poljubac

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Osmo predavanje 'Ljubavologija u praksi' koje je inspirirano hit-knjigom 'Ljubavologija' autora Brune Šimleše bit će održano u srijedu, 18. travnja u kinu Europa s početkom u 19 sati

Otkad je 'Tajna' manje-više svima približila ideju da prvenstveno o nama ovisi kako će nam izgledati život te da možemo

privlačiti željena iskustva, postalo je uobičajeno sebe doživljavati kao glavne i odgovorne osobe u vlastitom životu. No iako je većini jasno da mogu privlačiti iskustva, nije jasno kako to ostvariti. I zato će na predavanju biti riječi o tome zašto pozitivno razmišljanje, samoafirmacije ili vizualizacije prečesto ne funkcioniraju i kako si možemo povećati šanse za naručivanjem željenog partnera, posla, prijatelja...

Govorit će se i o tome što točno trebamo dati da bismo primili ono što želimo i znamo da zaslužujemo. Umjesto okrivljavanja drugih, društva, svemira, Boga da nam nisu dali ono što zaslužujemo, na ovom će predavanju biti riječi o preuzimanju odgovornosti za svoj život!

Dosadašnja predavanja 'Ljubavologije u praksi' privukla su, svako pojedinačno, između 500 i 600 posjetitelja. Zašto toliko ljudi želi razgovarati o ljubavi? Što se, zapravo, više ima uopće reći o ljubavi? Nismo li svi stručnjaci za to područje? Na predavanjima Brune Šimleše, inače sociologa po struci, o ljubavi i odnosima govori se bez rukavica, bez mistificiranja, promišljeno i dosljedno, a prema dosadašnjim reakcijama čitalaca i posjetilaca najveći je problem, čini se, što nam je o ljubavi sve jasno u teorijiali iz nekog razloga to ne znamo provesti u praksu. To je glavni cilj knjige i predavanja - srediti nedoumice u vezi s teorijom ljubavi i premostiti jaz između teorije i prakse. Ulaznice se prodaju u kinu Europa te u knjižari Ljevak po cijeni od 30 kuna.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi