ŠMINKA ZA NOVU SEZONU

Make up glasnici proljeća

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 19.03.2010 11:55
  • Objavljeno 19.03.2010 u 10:04
SPRING make-up VISUAL Guerlain

SPRING make-up VISUAL Guerlain

Izvor: Promo fotografije / Autor: Guerlain

U svijetu ljepote proljeće ne počinje prvom visibabom, nego prvom linijom make upa ukrašenom cvjetnim motivima i pastelnim tonovima

Kozmetički brendovi odavno ne lansiraju uobičajene linije make upa s puderima, rumenilima i sjenilima. Višenamjenske palete evoluirale su dizajnom i kvalitetom u prava umjetnička remek-djela. Tako je umjetnički direktor Lancômeova odjela za make up, inače mladi novozelandski slikar Aaron de Mey, na čelo proljetne linije O My Rose stavio rumenilo s reljefnim motivom dekonstruirane ruže, zaštitnog znaka slavnog brenda. Japanski floralni motivi i boje zaštitni su znak proljetne linije make upa još jednog legendarnog francuskog brenda - Guerlainova paleta sjenila i puder ukrašeni su motivima rasplesanih suncobrana japanskih gejša u svim nijansama trešnjina cvijeta, od nježnoružičaste do tamnoljubičaste.

Mehdi Taamallah/Press Association/PIXSELL

Mehdi Taamallah/Press Association/PIXSELL

Izvor: Pixsell PXL Agencije / Autor: Mehdi Taamallah/Press Association/PIXSELL

U sasvim drugom smjeru otišao je Diorov direktor za make up Tyen, inspiriran motivom krhke čipke koju je aplicirao na dvobojni posvjetljivač za lice, dok je uvijek 'preplanuli' luksuzni američki brend Estée Lauder lansirao limitirano izdanje rumenila svoje kultne linije Bronze Goddess. U sličnom kolorističkom registru 'suncem obljubljene kože' zadržao se i talijanski Collistar lansiravši superlagani puder obogaćen zlatnim česticama. Belgijski mag make upa Peter Philips već dvije godine čarobira Chanelovom linijom, a ovo nas je proljeće počastio minuciozno izrađenim zlaćanim reljefom na posvjetljivaču za lice u maniri Gustava Klimta.

Neovisno o tome radi li se o proljetnim, ljetnim, jesenskim ili prigodnim božićnim linijama make upa, kozmetički se brendovi odavno ne oslanjaju samo na svoju neupitnu kvalitetu i nenadmašan dizajn da bi privukli pažnju, a posljednje desetljeće otišli su korak dalje. Make up palete postale su poznate kao all over, višenamjenski proizvodi koji se ne koriste samo za oči ili obraze, nego za čitavo lice, vrat i dekolte. Ako su obogaćeni šljokicama, nazivaju se all over shimmerima ili highlighterima, pojednostavljeno rečeno - posvjetljivačima za sjenčanje čitavog lica ili za naglašavanje pojedinih dijelova.

 

Mehdi Taamallah/Press Association/PIXSELL

Mehdi Taamallah/Press Association/PIXSELL

Izvor: tportal.hr / Autor: tportal.hr

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi