BRAND INŽENJERING

Lancia Delta s Chryslerovom značkom u Detroitu

12.01.2010 u 16:02

Bionic
Reading

Posljednjih godina Fiat se uporno pokušavao ugurati na američko tržište, a sada je talijanskoj grupi to konačno i pošlo za rukom. Preuzimanjem 20-postotnog udjela u posrnulom Chrysleru, Fiat je dobio bazu za plasiranje svojih automobila na tržište SAD-a

Autosalon u Detroitu nam je jasno dao do znanja i kako će izgledati prvi val talijanskog pokušaja osvajanja američkog tržišta. Ako je suditi prema izlošku na ovogodišnjem Chryslerovom štandu, Fiat planira promijeniti značke na modelima iz svoje grupacije te ih prodavati pod onom – Chryslera.

Prvi automobil koji je preživio pretvorbu jest Lancia Delta. Pardon, Chrysler Lancia. Zapravo, Chrysler Delta. Istina je da ni u Chrysleru ne znaju kako bi nazvali ovaj automobil koji izgleda kao Lancia Delta s Chryslerovom rešetkom hladnjaka, pa se nisu ni potrudili.

Nemamo pojma koji se motor nalazi pod poklopcem, no bez obzira na njegovu zapreminu, sumnjamo da će na prvu oduševiti američke ljubitelje kamioneta i glomaznih V8 jedinica.