DERMOKOZMETIČKI ADUT

Kultni američki brend za njegu kože CeraVe napokon je stigao u Hrvatsku, a osvaja jednostavnim formulama i pristupačnim cijenama

  • Autor: G.R.
  • Zadnja izmjena 23.02.2021 13:43
  • Objavljeno 23.02.2021 u 13:43
tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Kultni američki, dermokozmetički brend CeraVe, s proizvodima za njegu kože razvijenim u suradnji s dermatolozima, napokon je dostupan i u Hrvatskoj. Riječ je o liniji proizvoda s jednostavnim, klinički ispitanim formulama koje uključuju samo sastojke koji su nužni kako bi koža bila njegovana i zaštićena od vanjskih utjecaja, a ne sadrže dodane mirise i alergene koji mogu iritirati kožu ili izazvati alergije

Iako je nastao 2005. CeraVe nekoliko posljednjih godina uživa kultni status, pogotovo među mlađom publikom, dijelom zahvaljujući popularnom beauty influenceru Hyramu Yarbrou koji otvoreno preporučuje njihove proizvode, pogotovo cleansere i kreme za lice, ali i Tik Toku.

CeraVe linija sastoji se od hidratantne emulzije i gela za čišćenje lica, hidratantne kreme i losiona te hidratantne njege sa zaštitnim faktorom od UVA i UVB zračenja. Posebno valja istaknuti i najprodavaniji CeraVe proizvod - laganu, nemasnu i brzo upijajuću dnevnu hidratantnu kremu Daily Moisturizing Cream koja sadrži i hijaluronsku kiselinu, a pogodna je za osjetljivu kožu.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Brend je nastao u suradnji s dermatolozima s ciljem rješavanja problema kožne barijere. Bilo da je riječ o ekcemu kože, suhoj koži ili aknama, u svim je tim slučajevima kompromitirana upravo barijera kože. Pri tome su ceramidi ključna komponenta njezine lipidne barijere. Tako je zapravo I nastao brend CeraVe koji kombinira ceramide s MVE tehnologijom koji zajedno vraćaju ravnotežu kožnoj barijeri. Danas tako CeraVe proizvodi pomažu milijunima ljudi s kožnim problemima diljem svijeta', kazao je John Reed, General Manager US & Global CeraVe Skincare.

Ceramidi su prirodno prisutni u ljudskoj koži i imaju važnu ulogu u održavanju njene elastičnosti na način da pomažu u održavanju kožne barijere formirajući zaštitni sloj koji smanjuje gubitak vlage i štiti od različitih oštećenja. Kad su razine ceramida niske, kožna barijera je oslabljena, što za posljedicu ima suhu i nadraženu kožu. MVE tehnologija s druge strane omogućuje kontrolirano otpuštanje hidratantnih sastojaka tijekom 24 sata što pruža cjelodnevnu hidrataciju kože i kontinuiranu zaštitu kožne barijere.

tportal

Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

'Njegom kože pripravcima bogatim lipidima oporavit ćemo oštećenu kožnu barijeru, što je osnova liječenja suhe kože i brojnih bolesti u podlozi kojih je oštećena kožna barijera. Upravo su ceramidi ključni za njezinu normalnu funkciju, jer im je uloga pojačanje lipidnih lamela, a time i nepropusnosti kožne barijere. Što se tiče MVE tehnologije, ona predstavlja sustav koji se sastoji od niza koncentričnih slojeva nalik ovojnicama luka koji mogu zarobiti i zadržati sastojke poput ceramida i masnih kiselina te ih vremenski oslobađati u više faza hidratacije. Tijekom 24 sata slojevi se polagano jedan za drugim otapaju pomažući u obnavljanju prirodnih ceramida kože, održavanju vlage do 24 sata i obnavljanju kožne barijere cijeli dan', ističe doc. dr. sc. Suzana Ožanić Bulić, dr. med. spec. dermatovenerologije.

'Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od strane dermatologa i s dermatolozima. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost, ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima', izjavio je Kristijan Božić, Marketing direktor Cerave & La Roche-Posay, Cijene proizvoda kreću se od nekih 60-ak kuna (hidratantna emulzija za čišćenje) do 105 koliko košta hidratantni losion (473 ml, a dostupni su u odabranim partner ljekarnama diljem Hrvatske, ali i online.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!