VLADARI CRVENE I CRNE

Koja je tajna uspjeha modne kuće Valentino?

  • Autor: tportal.hr/Vlm
  • Zadnja izmjena 29.09.2012 14:12
  • Objavljeno 29.09.2012 u 09:52
Valentino (22)

Valentino (22)

Izvor: Reuters / Autor: Reuters

Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccoli možda nisu bili Valentinov prvi izbor, no kroz nekoliko sezona pokazali su da su u stanju obaviti itekako dobar posao. Od accessoirea u Fendiju došli su do mjesta kreativnih direktora Valentina

Maria Grazia Chiuri i Pier Paolo Piccoli pravi su primjer uspona u modnoj industriji - svoj put započeli su u Fendiju kao dizajneri accessoirea, a nekoliko godina kasnije prihvatili su istu poziciju u modnoj kući Valentina Garavanija.

'Htjeli smo raditi uz Valentina. On je Talijanima isto što i YSL Francuzima - predstavlja glamur i ima nevjerojatnu povijest. Valentino je prvenstveno ljubitelj visoke mode, zatim dizajner pa tek onda brend', objašnjava Piccoli.

Iako nisu bili prvi izbor za nasljednika njegova dizajnerskog carstva (Valentino je uzde povjerio bivšoj Guccijevoj dizajnerici Alessandri Facchinetti koja je smijenjena nakon dvije neimpresivne sezone), ovaj kultni talijanski kreator s duom je više nego zadovoljan. 'Kad sam ih tek upoznao, vidio sam da su jako različiti, no čine iznimno snažnu zajednicu koja nadilazi svaki oblik rivalstva. Čak i drukčije gledaju na modu - Pier Paolo više voli eksperimentirati, dok je Maria Grazia praktičnija', opisao je Valentino tim koji je sad na čelu njegovog dizajnerskog carstva.

Svojom prvom kolekcijom, predstavljenom 2009, Chiuri i Piccoli čvrsto su se držali nasljedstva Valentina Garavanija, no s vremenom su u ovu modnu kuću počeli uvoditi promjene. Ipak, njihov novi režim itekako je uspješan - Jennifer Aniston, Rachel Weisz, Freida Pinto i Camilla Belle samo su neke od ljubiteljica ovog modnog dua.

A što kaže Valentino? 'Ne mogu reći da mi se sviđa sve što rade, no njihova želja za inovacijama je impresivna i potrebna za današnje tržište. Jako sam sretan što su upravo oni kreativni direktori modne kuće Valentino!'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi