ljepota na dodir

Kohezija umjetnosti i dizajna u novoj kolekcija nakita domaćeg brenda Amaranthine

04.06.2020 u 16:27

Bionic
Reading

Svakom novom kolekcijom, novom kampanjom brend Amaranthine donosi autentičan dizajn u koji je utkana “ljepota na dodir”. U vremenima kada su dodir i taktilna osjetila upravo ono sto nas ironično najviše razdvaja, nakit je taj koji stvara most između dodira i umjetnosti

Nakit je oduvijek bio simbol pripadanja, simbol sreće, a brend Amaranthine i njegov dizajner Mario Malnar ovom kolekcijom pričaju nam snažnu priču o umjetnosti utkanu u dizajn narukvica kao zaštitnom znaku njegovog rada. Upravo priču o dodiru fotografijom je ispričala jedna od ponajboljih fotografkinja mlađe generacije Karla Juric koja je svojim autentičnim pristupom prikazala dizajnerovu viziju kroz dodir, snagu, ljubav i pripadanje.

Priča o liniji nakita Amaranthine nazvanom po istoimenom brendu počinje sa sedam elemenata umjetnosti: linijom, bojom, volumenom, plohom, teksturom, prostorom i točkom. Svih sedam pojedinačno ili zajedno ugrađeni su u naš dizajn, svaki komad nakita ima svoju proču, na vama je pronaći svoju.

  • +10
Amaranthine Izvor: Promo fotografije / Autor: Karla Jurić

Raznolikost elemenata - ručno izrađeni srebrni elementi, poludragi kamen, šarene svilene i baršunaste trakice, različiti čvorovi, kopče i unikatna izrada - čine svaku narukvicu jedinstvenom. Ne postoje dvije identične, baš kao što ne postoje ni dvije iste osobe

Održivost i etičnost u radu, kvaliteta materijala, lokalno, izrađeno s ljubavlju i onaj tko ga ima posjeduje nešto što nema nitko drugi nema.

Web: https://amaranthinestore.com/

Facebook: Amaranthine

Instagram: Amaranthine

Prodajna mjesta: Zagreb: Take Me Home, Galerija Link, Witrina, Cro Memory shop, Lungomare Plaza, Hotel Park Rovinj, Culto Rijeka, Kawa Dubrovnik, Fabrika concept store Komiža, Manina store Korčula, SmallandTall concept store Beograd i Formadoma Ljubljana