BRONČANI LAV

Klepetan i Malena donijeli prvi reklamni Oscar Hrvatskoj

25.06.2016 u 08:53

Bionic
Reading

Priča o Malenoj i Klepetanu u sklopu kampanje Jana voda s porukom ljubavi osvojila je u konkurenciji među više od 43 tisuće prijavljenih radova brončani Lav na Cannes Lionsu, najvažnijem svjetskom festivalu kreativnog oglašavanja

Prestižna statua lava, koja do sada nije bila dodijeljena nijednoj hrvatskoj kampanji, konačno je zahvaljujući priči o ljubavi Malene i Klepetana donijela i prestižno priznanje Hrvatskoj u kategoriji Branded Content & Visual Storytelling (Live Broadcast/Live Streaming) što predstavlja značajan uspjeh.

'Ova je nagrada ujedno i dokaz da samo ljubav pobjeđuje i da je upravo ljubav ta koja pokreće svijet, što je i bila glavna poruka ove Jana edicije. Osobno istinski vjerujem da samo srcem možeš pobijediti, pa je kampanja koja je rađena s punim srcem i velikom ljubavlju i donijela svjetski najznačajnije priznanje u našoj marketinškoj struci, prestižni canneski Lava tzv. reklamni Oscar', rekla je Iva Balent, izvršna direktorica marketinga koncerna Agrokor i dodala: 'Posebnu zahvalu željela bih izraziti gospodinu Vokiću koji više od 23 godine brine o ranjenoj Malenoj i kojeg je Malena kako sam kaže, odabrala da bude njezina krila. Bez nesebične ljubavi g. Vokića, koji je dozvolio da ju podijelimo sa svima, ne bi bilo ni ove kampanje u kojoj je sam g. Vokić bio najbolji primjer kako živjeti samo ljubav.'

'Velike vizije stvaraju velike ideje, a velike ideje stvaraju velika djela. Kampanja s iščekivanjem Klepetana je prerasla okvire klasičnog oglašavanja i postala puno više od same promocije proizvoda. Kada brand umjesto da priča o ljubavi, omogući ljudima ne samo da osjete, nego da i podjele ljubav s drugima, onda to postane velika stvar. Samo takve ideje mogu osvojiti članove žirija Cannes Lionsi samo takve ideje mogu osvojiti tu najprestižniju nagradu za koju se bore svi najveći oglašivači i marketinške agencije u svijetu', rekao je Darko Bosnar, direktor Art&Innovation iz agencije Imago Ogilvy i istaknuo da Imago i Jana ovu kampanju nisu samo odradili, već su je odživjeli.

'Nekoliko mjeseci pripreme i gotovo cijeli mjesec prepun strepnje i iščekivanja, donijeli su prvo čudo kada se Klepetan vratio svojoj Malenoj, a sada i drugo čudo kada nam iz Cannesa stiže najprestižnija nagrada na svijetu, jedan i jedini Cannes Lions', zaključio je Bosnar.

Malena i Klepetan – podržite ljubav kojoj ni nebo nije granica