Talijanski dvojac Dolce & Gabbana vratio se na Capri kako bi snimio kampanju za 25. godišnjicu mirisa Light Blue
Ovog puta, brend je angažirao britanskog glumca Thea Jamesa i talijansku manekenku Vittoriju Ceretti da glume u reklami koju je režirao Gordon Von Steiner, uz umjetničku direkciju Kevina Tekinela i Charlesa Levaija.
James i Ceretti pojavljuju se u malim bijelim kupaćim kostimima i ljube se na splavu, na rajskoj pozadini. Reklama je snimljena u srpnju prošle godine, a paparazzi fotografije sa seta tada su preplavile društvene mreže.
Kampanja je inspirirana Dolce & Gabbana reklamom Light Blue Pour Homme iz 2007. godine, koju je snimio Mario Testino i u kojoj je glumio David Gandy, također u malom bijelom kupaćem kostimu, utjelovljujući romantičnu energiju Caprija.
Gandy je tijekom godina glumio u više verzija reklame, dijeleći ekran s različitim manekenkama, uključujući Mariju Vujović, Annu Jagodzinsku i Biancu Balti.
Najseksi reklama svih vremena
Prema istraživanju tvrtke za analizu potrošača OnePoll, originalna televizijska reklama s Gandyjem smatrana je jednom od najseksi svih vremena u studiji objavljenoj 2008. godine.
James je ambasador brenda Range Rover, konkretno za Range Rover Sport, i glumio je u kampanji za Hugo Boss mirise 2015. godine. Ceretti ima bogat popis suradnji s luksuznim brendovima, ranije je glumila u kampanjama za Gucci, Chanel, Max Maru i druge.
25 godina mirisa Light Blue
Nova kampanja slavi 25 godina mirisa Light Blue, naglašavajući Light Blue Eau de Toilette i Light Blue Pour Homme Eau de Toilette. Glavni parfumeri Olivier Cresp i Alberto Morillas unaprijedili su formule kako bi pružili intenzivnije i zavodljivije mirisno iskustvo koje sada može trajati do 16 sati.