I TO SE MOŽE NAUČITI

Kako preživjeti cijeli dan u štiklama

  • Autor: G. A.
  • Zadnja izmjena 03.04.2012 09:25
  • Objavljeno 03.04.2012 u 09:25
Seks i grad sarah jessica parker

Seks i grad sarah jessica parker

Izvor: Sipa Press / Autor: Sipa

Kad Vicky Beckham i Sarah Jessica Parker šeću u dvadeset centimetara visokim štiklama, čini se da je to nešto sasvim jednostavno i prirodno. Kako je za većinu žena to ipak prava misterija, donosimo vam nekoliko najvažnijih savjeta kako uz malo vježbe bez muke hodati na visokim i još višim potpeticama

Razgazite nove štikle kod kuće

Nemojte čekati sve do najvažnijeg cjelonoćnog izlaska da biste otkrili da vas nove štiklice nesnosno žuljaju. Prije ih malo

razgazite kod kuće, hodajući u njima najmanje dva sata.

Kada to činite, najbolje je da ste u hulahopkama ili tankim čarapama, što će ih raširiti upravo onoliko koliko je potrebno da budu udobne, a da se ne rašire previše kako vam poslije ne bi ispadale na petama. Obujte ih još jednom 20 minuta prije nego što izađete kako biste ih omekšali i navikli noge na njihov oblik.

Milimetar po milimetar...

Za one koje dosad nisu nosile visoke pete ili su to činile vrlo rijetko, preporuka je da visinu pete povećavaju postupno. Ako ste jedna od onih sretnica koja ima poveću kolekciju cipela koje rijetko nosi, a raznih su visina potpetica, vježbajte u njima. Kako raste vaše samopouzdanje, tako neka raste i visina vaših štikli.

Ako, kao većina nas, nemate širok izbor u vlastitom ormariću za cipele, ne brinite jer postoje i drugi načini da naučite kraljevski hodati u petama. Postoje vježbe koje vam mogu pomoći ojačati stopala – to možete vrlo jednostavno raditi kod kuće, a sve što vam treba je naslon stolice na koji ćete se osloniti.

Prsti neka vam budu opušteni, pa se podignite na njih držeći pete što više u zraku. Ponovite nekoliko puta. Zvuči tako jednostavno, a doista, ako tu vježbicu ponavljate nekoliko puta svaki dan, iznenadit ćete se koliko ste snage dobili u stopalima.

Stojte čvrsto

Pokušajte samo malčice okrenuti stopala prema van, to će dati stabilnost vašim bokovima, što će rezultirati i jačim gležnjevima. To pak znači veću udobnost, a što je jednako važno, plus je vašoj cjelokupnoj pojavi jer vas čini mnogo elegantnijima i 'pod kontrolom'.

167614,170225 ,165217,168732
Opustite se

Jačajte trbušne mišiće, donji dio leđa, bedra i zdjelicu. Važno je zapamtiti da, ako ste snažni u sredini tijela, nestaje ukočenost u ekstremitetima. Također se sjetite opustiti koljena jer vrlo lako postanu napeta dok ste u visokim petama.Ne stupajte, klizite

Zbog manekenki na modnim pistama, mnoge žene misle da je smiono i glamurozno hodanje u štiklama neki vid prenemaganja, ali to je miljama od istine. Ako ne želite stupati okolo bez imalo ženstvenosti, upamtite da se morate opustiti. Ideja je da ne izgledate napeto, već ležerno, puni samopouzdanja.

Obratite pozornost na ruke

I ruke moraju biti opuštene i nježno se njihati uz tijelo. Odmaknite ruke u laktu kako bi vam donji dio ruku slobodno lelujao.

Uz naš pretrpani životni stil, gotovo smo zaboravili kako 'nositi' ruke jer stalno balansiramo neki teret koji teglimo, od djeteta do vrećica. Opuštene ruke i dlanovi odaju samopouzdanje.

Uložite u dobre cipele

Pixsell Misha Gulko

Pixsell Misha Gulko

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell Misha Gulko

Victoria Beckham ne izlazi nikamo bez štikli

Dobar par cipela učinit će vam strašnu uslugu kad je u pitanju udobnost. Kad su u pitanju savršene štikle, potpetica mora izlaziti točno iz sredine pete. Ako to nije slučaj, imat ćete poteškoća s ravnotežom jer vaša tjelesna težina neće biti ujednačeno raspodijeljena, a to vašoj postavi neće biti drago.

Brinite o stopalima

Ne propustite brigu o stopalima. Kako biste opustili stopala i prste, pokušajte s redovitom samomasažom. To će od vas zahtijevati svega dvije-tri minute dnevno.Ako si možete priuštiti tretman stopala u salonu ljepote, razmazite se. Uostalom, noge vam moraju biti u top izdanju kako biste izgledali doista očaravajuće u visokim petama.

Vježbajte

Ako ste snažne konstrukcije, nećete imati problema i patiti u visokim petama, a vaše držanje bit će uspravno, ležerno, baš kako treba. Postoji niz jednostavnih vježbica kako to postići, a možete ih izvoditi kod kuće ili čak za uredskim stolom. Malo prosurfate i isprintajte nekoliko vježbica koje ćete zalijepiti na neko mjesto gdje će vam biti pri ruci. A onda – u akciju.

Nikada ne žurite

Ništa ne izgleda tako seksi i samouvjereno kao žena koja si je rezervirala dovoljno vremena. Svijet je užurbano mjesto i prolaziti kroz njega polako i opušteno možda vam podari upravo onaj duh vedrine zbog kojeg se čini kao da pripadamo nekom drugom vremenu.

Varajte

Nitko ne mora znati da u torbici nosite ravne sandale...

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi