BRZOPOTEZNA DIJETA

Kako biti u odličnoj formi do Nove godine?

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 27.12.2010 11:15
  • Objavljeno 27.12.2010 u 09:46
žena mršavljenje dijeta

žena mršavljenje dijeta

Izvor: Corbis / Autor: Holger Scheibe/Corbis

Novogodišnje odluke, uključujući i odlazak na dijetu, započinju u siječnju. Međutim, ukoliko želite biti fit i u dobroj formi na proslavi Nove godine, s dijetom morate započeti već – danas

Nedavno istraživanje dokazalo je da je čak 42 posto muškaraca spremno ostaviti svoju partnericu ukoliko se udeblja samo tri i pol kilograma. Stoga, ukoliko se vaš partner ubraja u tu kategoriju, vrijeme je ili da ga ostavite ili da se bacite na super djelotvornu

HBSS/Corbis

HBSS/Corbis

Izvor: Corbis / Autor: HBSS/Corbis

Pripazite na vrstu hrane koju konzumirate

detoksikacijsku dijetu prije Nove godine.

Model Kelly Brook koji se doista može pohvaliti odličnom linijom priznaje da niti ona nije pošteđena nakupljanja viška kilograma u vrijeme Božića. 'Obožavam jesti i za vrijeme Božića se doista opustim. Kada mi cijela obitelj dođe u posjet, 25 ljudi sjedi za stolom i nagovara me da pojedem još barem malo. U vrijeme između Božića i Nove godine prakticiram brzu detoksikacijsku dijetu tako što pažljivo biram što jedem', priznaje Kelly.

Nutricionistički stručnjak Ian Marber tvrdi: 'Konzumiranje pravilnih namirnica daje vašem tijelu potrebnu energiju te pomaže pri detoksikaciji i mršavljenju.' Isto tako ne preporučuje smanjivanje unošenja kalorija, već treba prakticirati pravilnu i uravnoteženu prehranu te zdrave namirnice.

Kako biste bili fit i u formi do novogodišnje proslave, stručnjaci preporučuju izbjegavanje svih grickalica između obroka te alkohola koji je prepun suvišnih kalorija. Rafinirane ugljikohidrate koji se nalaze u šećeru, kolačima i keksima isto tako valja izbjegavati ili barem smanjiti njihovu konzumaciju. Naime, svakim unosom namirnice s rafiniranim ugljikohidratima podiže se razina inzulina te smanjuje rad metabolizma.

Prilikom svakog obroka važno je unošenje proteina u organizam jer pojačavaju osjećaj sitosti. Odličan izbor za doručak su jaja ili orašasti plodovi, salata i piletina za ručak te riba ili meso za večeru.

Isto tako ne treba zanemariti povrće, a stručnjaci preporučuju veliku porciju povrća uz svaki obrok, no valja istaknuti i redovitu tjelovježbu.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi