VELIKA SURADNJA

Jennifer Aniston zablistala na naslovnici prestižnog časopisa s nakitom popularnog hrvatskog brenda

Bionic
Reading

Na novoj naslovnici modnog magazina Elle našla se omiljena glumica Jennifer Aniston, a ona je osim svojom nevjerojatnom ljepotom hrvatsku publiku zaintrigirala i jednim detaljem. Naime na sebi je nosila nakit popularnog domaćeg brenda

Za naslovnicu prosinačkog izdanja američkog Ella angažirana je glumica Jennifer Aniston koja je tom prilikom dala i veliki intervju nakon dugo vremena. Tada su nastale i nove fotografije na kojima Jennifer pozira u zanimljivim modnim izdanjima, a na njoj su oni iskusniji sigurno primijetili i ogrlicu hrvatskog brenda nakita.

Nosila je zlatnu ogrlicu sa zvjezdicom s potpisom Borbolete.

‘Iznimno smo ponosni što svjetski poznate dame prepoznaju i nose Borboletu, u moru drugih brendova nakita na tržištu, i to nam je svakako velika podrška za širenje brenda u inozemstvu’, rekli su nam iz Borbolete.

Osim ove suradnje, Borboleta se našla u još nekoliko svjetskih modnih magazina.

‘I nas je ugodno iznenadilo kada smo dobili mail da je modna biblija, Vogue, uvrstio Borboletu među pomno odabrane brendove nakita. Ali vjerujemo da su i Vogue i Vanity Fair prepoznali Borboletu kao začetnika modnog nakita baziranog prvenstveno na svilenom koncu s plemenitim materijalima, te da su nas iz tog razloga i izdvojili među najpoželjnije brendove’, govore nam te dodaju: ‘Žao nam je što ljudi ne doživljavaju Borboletin uspjeh kao motivaciju za vlastitu kreativnost i proboj na tržište, već svoj put nalaze u kopiranju Borboleta nakita, što teško može polučiti ikome uspjeh.’

Borboleta je doživjela inozemni uspjeh ali iz ovog kreativnog hrvatskog Brenda ističu kako sve to nije došlo preko noći.

‘Teško je, ali Borboleta je od samih početaka, prije gotovo sedam godina, svoj plasman na tržište počela preko domaćeg Nicolas Concept Store-a te inozemnih distributera i trgovina, a tek je 2016. godine otvorila prvo prodajno mjesto u Hrvatskoj. Trudimo se zadržati proizvodnju u Hrvatskoj, tako da danas brojimo gotovo sto zaposlenih u Hrvatskoj, a i upravo smo izašli na tržište s novim, sestrinskim brendom nakita, Bisou, koji će biti nešto povoljniji i sa širom ponudom. Najvažnije je vjerovati u brend i ne odustajati, to doista nije fraza, već put prema uspjehu.’

  • +2
Jennifer Aniston Izvor: Profimedia / Autor: Profimedia

Borboleta narukvice i ogrlice možete pronaći na nekoliko adresa u Hrvatskoj, a u 2019. u planu im je otvoriti još pet dodatnih pet trgovina u velikim svjetskim odredištima.