ZVIJEZDA 'FRANKENSTEINA'

Jacob Elordi u kampanji koja briše granice stvarnosti i mašte

06.11.2025 u 10:17

Bionic
Reading

Bottega Veneta predstavila je 'What Are Dreams', novu kampanju s Jacobom Elordijem koju potpisuje proslavljeni fotograf i filmaš Duane Michals

Snimana u crno-bijeloj tehnici u Michalsovu njujorškom domu, suradnja briše granicu između stvarnosti i mašte, oslanjajući se na umjetnikovu dugogodišnju fascinaciju nadrealizmom.​

Kroz dvanaest fotografija i kratki film, Elordi je zabilježen u zagonetnim, snolikim prizorima—uokviren lepršavom zavjesom, konveksnim ogledalom ili jednim jedinim lebdećim perom—motivima koji odjekuju Michalsovim prepoznatljivim vizualnim jezikom.

Glumac pritom recitira Michalsovu pjesmu 'What Are Dreams' iz 2001., po kojoj projekt nosi naziv, promišljajući o 'ponoćnim filmovima uma' u kojima je poznato istodobno i drugačije. Rukom pisani ulomci pjesme provlače se kroz vizuale, dodatno produbljujući introspektivni ton kampanje.​

Michals ističe da ga snažno zanima područje nevidljivog i pitanje kako nevidljivo učiniti vidljivim, te dodaje da je i film svojevrsni san—s 'Frankensteinom' kao strašnim snom—naglašavajući da je Elordi odmah shvatio namjeru projekta i bio spreman za njegovu magiju i misterij. Poznat po isprepletanju teksta i fotografije kako bi izrazio nevidljivo i zamišljeno, Michals ovu suradnju opisuje kao zajedničku potragu za 'magijom i misterijem'.

Projekt ujedno povezuje prošlost i sadašnjost Bottege Venete: Michals je prvi put snimao kampanju za kuću 1985., dok se Elordi brendu pridružio kao ambasador 2024. godine. Zajedno utjelovljuju stalnu predanost kuće umjetničkom dijalogu i kreativnom eksperimentu.

Izvor: Društvene mreže / Autor: Bottega Veneta