PIŠI, FOTKAJ I - DOŽIVI FRANCUSKU!

Izabran najbolji putopis

10.03.2009 u 14:59

Bionic
Reading

Natječaj za čitatelje tportala 'Piši, fotkaj i – doživi Francusku!' i službeno je okončan odabirom najboljeg

Pobjednica natječaja 'Piši, fotkaj i – doživi Francusku!' je autorica putopisa 'Dobro došli u Sankt Petersburg' Janja Savić koja je najuspješnije dočarala svoje putovanje i upoznala nas s tim 'najeuropskijim ruskim gradom', jednako dobro riječima i slikom. Zauzvrat će imati priliku uživati u trodnevnom boravku u Parizu u terminu po izboru. Aranžman uključuje dvije povratne zrakoplovne karte i smještaj u hotelu u Parizu, posjet pokrajini Champagne te smještaj u hotelu u Reimsu.

Ostale tri nagrade, poklon-pakete Generalturista, Pommeryija i tportala dobili su Krešimir Golubić, Ante T. Vlašić i Sandra Hudina, dok će posebnu nagradu tportala dobiti Želimir Černelić

Zahvaljujemo našim čitateljima na velikom interesu koji su i ovaj put pokazali. Na našu adresu pristigli su brojni zanimljivi putopisi i fotografije doslovno iz svih krajeva svijeta. Nadamo se da su njihove priče pobudile želju za putovanjem i upoznavanjem novih kultura i krajeva.

Nagrade su osigurali tportal.hr, Generalturist i Pomerry šampanjac

Detaljnije informacije o uvjetima obavezno pročitajte u pravilniku natječaja

Generalturist

Generalturist je vodeća i najstarija putnička agencija u Hrvatskoj koja, od 1923. godine otkada postoji, turizam oplemenjuje novim trendovima. Na vrh regionalnog turoperaterstva Generalturist svrstavaju visoki standardi poslovanja te besprijekorna usluga.

Skoro cijelo stoljeće, Generalturist ustrajno i uspješno egzistira kao lider u agencijskom poslovanju: glavni je organizator privatnih i poslovnih putovanja te najpouzdaniji pružatelj on-line putničkih usluga. Uslijed razgranatog poslovanja, izgrađena je mreža partnera diljem svijeta te Hrvatske u kojoj, samo unutar zemlje, funkcionira više od 250 subagenata te 15 Generalturistovih poslovnica. Svojim glavnim zadatkom Generalturist smatra zadržavanje postojećih visokih kriterija poslovanja te obogaćivanje istih novim proizvodima među kojima su i specijalizirana putovanja te taylor-made dizajnirani itinereri.

 

Pommery

Tijekom godina velike kuće koje proizvode šampanjce, stvorile su svoj svijet. Da bi šampanjac postao umjetničko djelo potrebno je nešto više od osobina koje odlikuju svaku kuću šampanjca: rafiniranost, točni precizni standardi i tradicija.
Kuća Pommery upravo je u tom segmentu učinila iskorak - umjetnost 'pravljenja vina' i umjetnost življenja, dva su sastojka koja šampanjac čine šampanjcem Pommery: lagan, delikatan i živahan.

Šampanjska kuća Vranken Pommery ostala je do današnjeg dana odana kredu Madame Louise Pommery 'La qualité d’abord! (Kvaliteta povrh svega!)'. Pommery šampanjac je izraz za stil, a on potječe od njihovog stava o poštivanju vina. Od samih početaka, Pommery šampanjci su vjerni svojem motu: 'nikad ne imitiraj nikoga, uključujući i sebe', zato su i danas zadržali svoj živahan duh, sklonost riziku i osjećaj za svečanost. Pommery šampanjci veličaju ljepotu današnjice, koja želi dobrodošlicu onom što dolazi sutra.