ŠTO GLEDAJU, TO JEDU

I reklame utječu na gojaznost djece

  • Autor: D. J.
  • Zadnja izmjena 10.05.2009 13:04
  • Objavljeno 10.05.2009 u 12:38
Tportal

Tportal

Izvor: tportal.hr / Autor: Tportal

Na nedavno održanom kongresu o gojaznosti u Amsterdamu utvrđeno je da se čak 90 posto reklama prehrambenih proizvoda emitira najčešće u vrijeme kada djeca gledaju televiziju

Djeca u SAD-u i Njemačkoj, navodno godišnje pogledaju oko pet tisuća reklama za hranu od čega se najmanje 50 posto odnosi na nezdravu hranu tzv. junk food. Dakako, teško je dokazati i povezati reklame i gojaznost djece, međutim nema sumnje da i reklamiranje nezdrave hrane utječe na gojaznost djece, zaključili su stručnjaci.

U svijetu je čak 177 milijuna djece i mlađih od 18 godina gojazno ili ima višak kilograma što je, globalno gledano, ogroman rizik od srčanih bolesti i dijabetesa, a ujedno predstavlja i prijetnju za državni budžet nekih zemalja. Stoga je na spomenutom kongresu naglašeno da bi ograničavanje reklama za nezdravu hranu moglo znatno utjecati i na strategiju u borbi protiv dječje gojaznosti.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi