AUDI

Hvali električnu struju, drž' se benzinskih motora

27.09.2010 u 14:44

Bionic
Reading

Dok većina proizvođača posljednjih godina težište stavlja na ekološke koncepte, pa ćemo tako na autosalonu u Parizu dočekati sijaset električnih i hibridnih automobila, u Ingolstadtu smatraju da orijentacija na očuvanje prirode ne znači da treba zanemariti i vozačke entuzijaste koji, premda u manjini, još uvijek imaju pravo na svoju porciju užitka u (brzoj) vožnji

Konceptima e-tron, a posebice najavom lansiranja flotnih električnih vozila A1 e-tron s produženom autonomijom Audi je jasno dao do znanja da budućnost autoindustrije vidi u alternativnim izvorima energije, no do njezinog zamaha u Ingolstadtu nas ne planiraju prestati iznenađivati sportašima pogonjenim dobrim starim Otto motorima s unutarnjim sagorijevanjem.

Premda nas u Parizu neće dočekati S1, već A1 sa Sportline opremom i 1,4-litrenim TFSI benzincem sa 185 KS, to ne znači da kompaktnu ingolstadtsku raketu nećemo nikad vidjeti. Autobild piše da će S1 dobiti dvolitreni turbopunjeni FSI sa 220 KS iz Volkswagenovog Golfa GTI koji bi mu trebao osigurati da se s ubrzanjem do 100 km/h obračuna za šest sekundi!

Novi bismo automobil trebali dočekati već u Ženevi iduće godine, gdje bi Nijemci mogli skinuti plahtu i s modela RS3 koji će pogoniti 2,5-litreni peterocilindraš sa 340 KS iz TT-RS-a.

Konačna poslastica, ipak, rezervirana je za Frankfurt gdje bismo trebali ugledati RS7 Sportback s 4,0-litrenim V8 i 550 KS koji će dijeliti s bratskim modelom iz VAG koncerna Bentley Continentalom GT.

Jesmo li spomenuli da ovaj tjedan u Parizu očekujemo predstavljanje S7 Sportbacka sa stotinjak KS manje? Sad jesmo.