NIKAD PRAZNIJA KOŠARICA

Hrvati će za Uskrs potrošiti samo 400 kuna

  • Autor: M.Š.
  • Zadnja izmjena 16.04.2014 13:14
  • Objavljeno 16.04.2014 u 13:14
žena dijeta obitelj

žena dijeta obitelj

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Uskrsni blagdani su pred vratima, a sudeći prema svemu, za blagdansku trpezu potrošit ćemo zadnju kunu. O svakoj kupnji dobro će se razmisliti, a za razliku od prijašnjih godina, ove godine za uskrsnu košaricu građani će potrošiti najmanje dosad – samo 400 kuna

Dok se čokoladni zečići primamljivo smješkaju s polica, građanima ovog Uskrsa nije do smijeha. Broj blokiranih računa raste kao i broj nezaposlenih, pa će ovogodišnja uskrsna košarica biti skromnija nego dosad, navodi Potrošački kod

Kućanstva će za ovogodišnji Uskrs prema istraživanju Hendala izdvojiti najviše 400 kuna, što je stotinjak kuna manje nego lani. Anđa Šimović iz agencije Hendal napominje kako građani sve više paze te da se, bez obzira na blagdane, trude sustavno štedjeti.

Građani se sve češće odlučuju za trgovačke robne marke koje su jeftinije. Rijetko tko kupuje stihijski, čekaju se akcije i sniženja prehrambenih proizvoda. Kada se ne bi štedjelo, četveročlana obitelj za uobičajene delicije od Velikog petka do Uskrsnog ponedjeljka potrošila bi i do 1400 kuna, pokazuju sindikalna istraživanja. Iako se očekivalo da će europska uskrsna košarica biti bogatija, a jeftinija, to se nije dogodilo. Cijene hrane, tvrde stručnjaci, kod nas su i dalje previsoke.

Osim što su cijene hrane previsoke, prehrambena industrija nam je na koljenima, pa ćemo tako na ukrsnom stolu imati gotovo sve iz uvoza.

Istraživanje magazina Ja Trgovac i agencije Hendal provedeno je tijekom ožujka na nacionalno reprezentativnom uzorku od 409 građana starijih od 15 godina. Nedostatak novca hrvatska kućanstava osjetit će i ovog Uskrsa. Tako ukupno 58,8 posto ispitanih navodi kako planiraju štedjeti pri kupovini namirnica za Uskrs. Tradicionalni uskršnji ručak planira napraviti više od četiri petine ispitanika, a namirnice će u najvećoj mjeri nabavljati u lancima velikih dućana.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!