GAP DJEVOJKE

Gwyneth Paltrow zablistala u modnoj kampanji s 21- godišnjom kćeri

06.10.2025 u 14:04

Bionic
Reading

GapStudio predstavio je svoju kolekciju za aktualnu kampanju s kampanjom u kojoj glavne uloge igraju oskarovka Gwyneth Paltrow i njezina 21-godišnja kći Apple Martin

Kolekcija sadrži 38 komada, uključujući satenske midi haljine, maxi slip haljine, prozirne dolčevite i kombinezone u kombinaciji, a dizajnirani su kao spojevi romantike i minimalizma, opisujući ih kao 'klasike za nošenje i dijeljenje'.

Zac Posen, potpredsjednik i kreativni direktor brenda Gap Inc., izjavio je u priopćenju za medije da je ova kolekcija capsule ormar koji djeluje osobno i beskrajno prilagodljivo. Inspiraciju su pronašli u optimizmu šezdesetih te kulturološkoj energiji donjeg Manhattana iz devedesetih, vremenu kada su se modernizam i nostalgija susreli i stvorili novi jezik stila.

Svaki je komad istaknuto prisutan, od krojeva koji naglašavaju tijelo do tkanina dizajniranih za kretanje i dimenziju. Ova odjeća napravljena je da živi s vama, dan za danom, sezonu za sezonom.

Među chic detaljima u kolekciji nalaze se satenska midi haljina s crnom verzijom, prozirna mrežasta dolčevita, satenska maxi slip haljina elegantnog izgleda te bodi s uzorkom pointelle za ljubitelje istog.

Tu je i midi haljina s otvorenim ramenima, kao i dugačka košulja haljina s remenom koja bi se, prema autorici, svidjela njezinoj majci. Hlače s niskim strukom i opuštenim krojem dolaze uz odgovarajuću košulju. Neposredno je iznenađenje u kolekciji i mini haljina od veganske lakirane kože, a za hladnije vrijeme tu je dvoredni kaput od mješavine vune u kamel boji.

Ove komade krase spoj sofisticiranosti i udobnosti, spoj minimalizma i romantike, te snažne povijesne reference u dizajnu koje istovremeno izgledaju suvremeno i dugotrajno u stilu.