PRISTUPAČNI BAOJUN

GM u Kini lansirao brand – cijenjeni konj

  • Autor: I. Ć.
  • Zadnja izmjena 20.07.2010 11:44
  • Objavljeno 20.07.2010 u 10:49
chevrolet-new-sail-2010-general-motors-china

chevrolet-new-sail-2010-general-motors-china

Izvor: Promo fotografije / Autor: chevrolet

Potražnja za luksuznim automobilima u Kini produžila je na nekoliko mjeseci listu čekanja za modele poput nove BMW-ove serije 5, a na slatkim mukama su i Audi i Mercedes. Podjednako visok interes u najmnogoljudnijoj zemlji svijeta vlada i za automobilima na suprotnoj strani cjenovne ljestvice

General Motors je u suradnji sa SAIC-om i Wulingom za kinesko tržište lansirao novi brand Baojun, što u prijevodu znači – 'cijenjeni konj'.

Baojun će biti GM-ov brend niske cijene u Kini, na sličan način na koji Dacia za Renault istu ulogu obnaša na europskom tržištu.

Zasad nije poznato kada će američki proizvođač u suradnji s kineskim partnerima predstaviti prvi model, koji će kupcima, prema GM-ovom izvještaju za medije – 'ponuditi kvalitetu na svjetskoj razini uz niske troškove održavanja', no njegova cijena ne bi trebala biti veća od 7.000 američkih dolara.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi