ZNAJU KAKO ZADOVOLJITI

Geekovi su najbolji u krevetu, a fitnes freakovi najgori

  • Autor: G. R.
  • Zadnja izmjena 21.05.2009 14:25
  • Objavljeno 21.05.2009 u 13:29
geek nabildani muškarci

geek nabildani muškarci

Izvor: Guliver/Getty Images / Autor: -

Istraživanje na osobama koje su u vezi pokazalo je da su osobe koje rade u IT sektoru najmanje sebične u krevetu i otvorenije kada je korištenje seksualnih igračaka u pitanju, dok su ovisnici o vježbanju najsebičniji; njima su osobne potrebe puno važnije od zadovoljstva partnerice

Anonimna studija obavljena na preko dvije tisuće Britanaca pokazala je da kompjutorski geekovi itekako dobro znaju zadovoljiti potrebe svojih partnerica, a četvero od petero njih priznaje da je u seksu najvažnije zadovoljiti drugu stranu. No njihovo mišljenje ne dijele osobe kojima je sport profesija ili rade u industriji fitnesa.

Na pitanje koriste li redovito seksi igračke u krevetu s partnerom, osobe iz IT sektora odgovorile su potvrdno u najvećem postotku. Čak osam od deset IT stručnjaka reklo je da seksi igračke igraju važnu ulogu u njihovu seksualnom odnosu. Osobe kojima je fit izgled na prvom mjestu priznale su da se rijetko kad služe seksualnim pomagalima, a samo troje od njih deset ih koristi redovito.

Na pitanje koliko se redovito seksaju s partnerom, 53 posto uredskih zaposlenika priznalo je da ima prosjek od tri ili više puta tjedno. Na drugom mjestu su osobe iz svijeta sporta i fitnesa, a sati provedeni u teretani očito se isplate u ovom slučaju, jer je 47 posto njih dovoljno izdržljivo da se seksa tri ili više puta tjedno. Jednak tempo ima tek 38 posto geekova, dok se vlasnici tvrtaka seksaju najrjeđe, valjda zbog puno poslovnih obaveza.

Seksualne potrebe partnera su za 82 posto geekova važnije od vlastitih, a jednako razmišlja 74 posto uredskih zaposlenika, dok 49 posto vlasnika tvrtki i 41 posto fitnes ovisnika ne dijeli njihovo mišljenje. Njima je vlastito zadovoljstvo ipak na prvom mjestu, pa nisu baš najbolji odabir za nezaboravan seks.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi