LOŠE NAVIKE

Evo kako najčešće sabotiramo sami sebe

šoping

šoping

Izvor: Guliver/Thinkstock / Autor: Thinkstock

Loše navike, koliko god na prvu bezazleno izgledale, mogu vam upropastiti život i spriječiti vas u ostvarenju vaših snova. Na to upozoravaju stručnjaci, naglašavajući da se razlozi sabotiranja samoga sebe često nalaze u sumnjama zaslužujemo li ono što želimo i strahu da nećemo uspjeti adekvatno odgovoriti na povećana očekivanja, ali i da će nas potencijalni uspjeh izolirati od prijatelja i obitelji. Ključno je u prevladavanju samosabotaže i utvrđivanje njezina podrijetla

Najčešće su 'samosabotaže' ostavljanje poslova za kasnije, neumjerena kupnja, prejedanje nakon što vaga pokaže željenu težinu, neprestano kašnjenje i neprestane svađe s partnerom.

Svaku od njih treba osvijestiti, suočiti se s istinom koja nije ugodna i zauvijek je riješiti.

Osobe koje stalno odgađaju odrađivanje nekih poslova za poslije najčešće su opterećene time što drugi misle o njima. Rješenje je natjerati se posao odraditi odmah, a ne ostavljati ga za kasnije.

Nepromišljeno i impulzivno šopingiranje
jedan je od načina prikrivanja negativnih osjećaja, tvrde psiholozi, dodajući da time osoba pokušava otupiti osjećaj dosade i praznine. Rješenje je – zapisivati osjećaje, a ne kupovati.

Prejedanje nakon što se postigne željena težina govori o nesigurnosti koja muči tu osobu. Rješenje je u pronalaženju odjeće koja će naglasiti tjelesne prednosti, a samouvjerenost se podiže i ako na papir napišete svoje dobre osobine i atribute.

Kašnjenje može biti izraz bunta i osvete onima koji vas prisiljavaju da se uklopite u njihov ritam ili otpor prema poslu, ako stalno kasnite na radno mjesto. Rješenje je u promjeni ili prijateljstva ili posla ili jednostavno prilagodba i kontrola situacije.

Stalne svađe s partnerom
govore o strahu od bliskosti i potpunog otvaranja jer se bojite da vas, nakon što vas upozna, neće voljeti. No to je pogrešno jer su svađe daleko pogubnije od bliskosti i iskrenosti s partnerom, upozoravaju stručnjaci.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi