TECHNOSPACE

Citroen C4 Picasso stigao u Hrvatsku

03.09.2013 u 17:16

Citroen C4 Picasso

Izvor: Promo fotografije / Autor: citroen

Bionic
Reading

Atraktivno upakirana prostornost uvijek je u modi. Znaju to i u Citroenu koji već godinama izrađuje oku ugodne monovolumene. Posljednjim modelom, C4 Picasso, Francuzi žele obilježiti dolazak novog doba

Novi C4 Picasso možda djeluje kao evolucija dizajna prethodnika, no riječ je o potpuno novom modelu, izrađenom na novoj platformi, s novim tehnologijama i kvalitetnijim materijalima te bogatijom opremom. Korištenjem nove modularne platforme EMP2 Francuzi su skratili međuosovinski razmak, proširili trag kotača i smanjili ukupnu masu vozila za čak 140 kilograma.

Automobil je dobio i novi električni servo, te unaprijeđeni ovjes, a Citroen ga je i nakrcao sigurnosnom opremom. Uz standardni ABS i ESP tu je sustav VISON 360* koji pomoću četiri kamera olakšava upravljanje vozilom u skučenim prostorima, Aktivni sustav regulacije brzine koji pomoću radara održava udaljenost od vozila ispred, Aktivne sigurnosne pojaseve, Ultrazvučni sustav nadzora mrtvog kuta i AFIL video koji očitava prometnu signalizaciju i nadzire da se automobil kreće unutar svoje trake.

One koji imaju problema s parkiranjem radovati će implementacija sustava koji to obavlja automatski čim pronađe dovoljno prostrano mjesto.

C4 Picasso dolazi s atraktivnim sedmoinčnim upravljačkim tabletom te 12-inčnim panoramskim koji prikazuje osnovne podatke o vožnji. Tu su i tri zasebna sjedala u stražnjem redu što povećava modularnost, te sijaset pretinaca. Citroen navodi 40 litara veću zapremninu prtljažnika od 537 do čak 630 litara s pomaknutim sjedalima.

Francuzi se hvale kako je C4 Picasso prvi kompaktni monovolumen koji emitira manje od 100 grama CO2 po kilometru (98 grama). Ovo je pošlo za radilicom 92 KS snažnom 1.6-litrenom dizelašu uparenom s robotiziranim automatskim mjenjačem koji, prema Citroenovim podacima troši 3,8 litara goriva na 100 kilometara u kombiniranom ciklusu. U ponudi će još biti dva 1.6 benzinca - 120 KS snažni VTi i 155 KS snažni HTP te snažniji 1.6 dizelaš sa 115 KS.

Cijena osnovnog modela s 92 KS snažnim dizelašem na našem tržištu iznosi 136.000 kuna, a za prestižni model sa 115 dizelskih konja i automatskim mjenjačem valjati izdvojiti 202.468 kuna.