BRZA PREDSTAVLJANJA UZ TBF

PechaKucha Night prvi put u Splitu

  • Autor: S. F.
  • Zadnja izmjena 28.09.2010 10:56
  • Objavljeno 28.09.2010 u 10:09
vizual_portali

vizual_portali

Izvor: Promo fotografije / Autor: PechaKucha

Svjetski popularne prezentacije kreativaca pod nazivom PechaKucha Night, održat će se prvi put u Splitu, 2. listopada u Golly&Bossy Design Hostelu s početkom u 20 sati

Na programu su: Boris Ljubičić (dizajn), Goran Rako (arhitektura), REC (moda), Platforma 9.81 (arhitektura), Elvis Bošnjak (kazalište), Slaven Tolj (vizualna umjetnost, inicijativa), Vedran Perkov (vizualna umjetnost), Jasmina Bolanča (moda), Lavanderman (film), Marko Marković (izvedbena umjetnost) i Igor Jurić (produkt dizajn), a program će voditi i sve glazbom začiniti ekipa iz TBF-a. Ulaz je slobodan.

PechaKucha Night inspirativne su i brze prezentacije različitih kreativaca, neformalan prostor za predstavljanje i druženje te oživljavanje urbane kulture grada. PechaKucha Night događanje je na svjetskoj razini koje se prema licenci trenutačno odvija u 355 gradova širom svijeta, a broj je u stalnome porastu. PechaKucha Night u Hrvatsku je prvi put stigla u siječnju 2009. kada se počela redovito događati u Zagrebu, do sada sedam puta, a od ove godine pridružila se i Rijeka u kojoj se održala dva puta. U Zagrebu su večeri PechaKucha iznimno popularne, pa se samo na posljednjoj okupilo oko tisuću gledatelja.

PechaKucha Night osmislili su arhitekti Astrid Klein i Mark Dytham (Klein/Dytham Arhitecture) u Tokiju 2003. godine, a naziv potječe od japanske riječi za ćaskanje ili u doslovnom prijevodu bla-bla. PechaKucha Nights neprofitnog su karaktera i funkcioniraju na način da se svaki put okupljenoj publici predstavi desetak kreativnih ljudi, neovisno o području djelovanja. Ideja je da pobliže ispričaju što rade i što ih inspirira. Nakon prezentacije nema pitanja i odgovora, to slijedi na kraju, uz glazbu i druženje. Ključ uspješnosti ovakvih prezentacija su stroga pravila: svatko tko se predstavlja smije koristiti točno 20 fotografija i ima 20 sekundi za priču o svakoj od njih, odnosno točno šest minuta i 40 sekundi slave prije nego što na red stiže sljedeći. Navedena pravila prezentacije čine sažetima, razinu interesa stalno na vrhuncu te pružaju većem broju ljudi priliku da se predstavi u istoj večeri.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi