Koncert u povodu 25. obljetnice kazališta Ulysses održan je u subotu navečer u pulskom Malom kazalištu, gdje su na pozornicu stala istaknuta imena glazbene i kazališne scene, a svečanosti je sa suprugom nazočio i hrvatski predsjednik Zoran Milanović.
Veliki rođendanski koncert okupio je glazbenike i glumce koji su tijekom proteklih godina oblikovali identitet tog jedinstvenog kazališnog projekta, čime je potvrđen značaj koje Kazalište Ulysses ima u kulturnom životu Hrvatske.
Na pozornicu Malog rimskog kazališta, koje je ponovno aktivirano nakon gotovo dvije tisuće godina, stala su istaknuta imena regionalne glazbene i kazališne scene - Darko Rundek, Vlatko Stefanovski, Miroslav Tadić, Yvette Holzwarth, Karlo Hubak, Saša Lošić, Damir Urban, Rade Šerbedžija, Zapadni kolodvor, Putokazi, Mostarska Sinfonietta i drugi.
Glazbeno-scenski spektakl bio je i svojevrsna posveta svim predstavama, koncertima i projektima koji su obilježili četvrt stoljeća rada Kazališta Ulysses, ali i zahvalnica publici koja ga je pratila kroz sve te godine, istaknuto je u uvodu koncerta.
Na proslavu su pristigli mnogi kulturnjaci, ali i političari - gradonačelnik Pule Peđa Grbin i predsjednik Zoran Milanović.
Kazalište Ulysses utemeljili su glumac i redatelj Rade Šerbedžija te pisac Borislav Vujčić.
Godine 2001. britanska filmska i kazališna glumica Vanessa Redgrave, uz sudjelovanje Mostarske sinfoniette, svečano ga je otvorila dobrotvornim koncertom.
Prva je predstava bila Shakespeareov Kralj Lear, u režiji Lenke Udovički, s Radom Šerbedžijom u naslovnoj ulozi. Predstava je postala zaštitni znak kazališta i izvodi se svake godine na tvrđavi Minor na Malopm Brijunu, ove godine četiri puta.
Od druge sezone ulogu producenta preuzeo je Duško Ljuština, a danas obnaša dužnost ravnatelja Ulyssesa.
Uz njegovu podršku Kazalište je proširilo svoju djelatnost i preraslo u regionalnu znamenitost.
Tijekom godina Kazalište Ulysses nastavilo je razvijati svoj specifični kazališni izraz - spajanje velikih djela svjetske dramske literature s otvorenim prostorom bivše vojne tvrđave Minor te teatarsko spajanje umjetnika iz regije i pozivanje umjetnika iz cijeloga svijeta.
Riječ je o djelima, poput Euripidove Medeje, 2002., s Mirom Furlan i Aleksandrom Cvjetkovićem u glavnim ulogama i Weissove drame Marat/Sade, 2003., s Radom Šerbedžijom i Zlatkom Vitezom.