NATJEČAJ

Aquarius Music Shop nagrađuje i najbolji naslov

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 19.01.2011 13:49
  • Objavljeno 19.01.2011 u 11:10
znak-1

znak-1

Izvor: Promo fotografije / Autor: aquarius music shop

Prije nepunih mjesec dana Aquarius Music Shop objavio je natječaj za kratku priču s temom iz prodavaonica ploča, a nakon višednevnog razmišljanja odlučili smo pothvat smišljanja ubojitog naslova zbirke kratkih priča prepustiti vama. Aquarius Music Shop traži tako ne samo autora odlične priče s temom iz prodavaonica ploča za zbirku kratkih priča, već i autora naslova zbirke

Kreativnih ograničenja, u smislu broja naslova koje ćete predložiti ili primjerice dužine naslova, nema. Sve što tražimo jest da prijedloge naslova pošaljete do 6. veljače na e-mail adresu naslov@cedeterija.hr i navedete svoje osnovne podatke (ime, prezime, adresa, telefon i/ili e-mail) kako bismo vas mogli kontaktirati ukoliko baš vaš naslov bude odabran kao najbolji.

S obzirom da je zbirka regionalnog karaktera, i autor naslova može biti bilo koji stanovnik svijeta (osim članova komisije), uz uvjet da je naslov na hrvatskom, bosanskom, srpskom ili crnogorskom jeziku. Prijavom na natječaj autor se obvezuje da naslov neće objaviti ni na koji način, da ga neće slati na druge natječaje i da će njegovom objavom, odnosno uvrštenjem u zbirku ustupiti sva autorska prava nakladničkoj kući Aquarius Records za trajno korištenje.

Autora najboljeg naslova, prema odabiru peteročlane komisije, nagradit ćemo sa sedam studijskih albuma objavljenih 2010. godine, od kojih je barem pet na top listama najboljih, prema mišljenju većine hrvatskih glazbenih kritičara. Osim toga, nagrađeni autor dobit će primjerak zbirke priča. Komisija koja će odabrati naslov ujedno odabire i priče koje će biti uvrštene u zbirku, a čine je: Mojca Piškor, Nenad Bartolčić, Saša Drach, Kruno Lokotar i Gordan Muratović.

Zbirka će biti objavljena 16. travnja 2011, na Međunarodni dan prodavaonica ploča (Record store day).

Više o natječaju za najbolju kratku priču saznajte ovdje

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi