Deset filmova za gledanje u vrućim ljetnim noćima

• 31.07.2022 u 22:28

Pročačkali smo streaming servise koji su dostupni u Hrvatskoj i među filmovima koje nam nude izabrali deset ljetnih favorita. Opustite se, uključite klimu (ali ne na manje od 25 stupnjeva), natočite neko hladno piće i prepustite se ljetnom filmovanju

Mnogo je genijalnih filmova koji se događaju ljeti, na plaži, koji možda nemaju veze ni s jednim ni s drugim, ali svojom atmosferom jednostavno mirišu na ljeto ili su idealno lagani, a ne preglupi pa nam dobro 'sjedaju' na ljetnu atmosferu. Recimo, stari klasik 'Tjelesna strast' s Williamom Hurtom i Kathleen Turner, noir krimić u kojem kao da vam ekran postaje ljepljiv od žege i vlage južnjačkoj ljeta i u kojem je ona genijalna scena u kojoj se Kathleen Turner hladi u kadi, a William Hurt praktički razvali vrata da bi vodio ljubav s njom. Ili novija komedija 'Palm Springs', u kojojk Andy Samberg i Cristin Milotti proživljavaju jedan te isti dan u vreloj pustinji američkog jugozapada. Ako ih negdje možete nabaviti, svakako ih pogledajte. No mi smo vam ovom prilikom odlučili izdvojiti deset filmova koje možete pronaći na streaming servisima dostupnim u Hrvatskoj, a uz koje će vam vrele ljetne noći proći brže, zabavnije i ljepše.

10. LUCA (Disney plus)

Crtić o čudesnom morskom biću koje izlaskom na kopno postaje dječak i pronalazi prijatelje preslatka je ljetna fantazija koja vibrira mediteranskom atmosferom talijanskog gradića sa svim prugastim majicama, sladoledarnicama, Vespama, suncobranima s reklamama alkoholnih pića, ribarima i morem. Idealan za gledanje s klincima, bit će zabavan i odraslima, a uči nas prijateljstvu i prihvaćanju onih koji su drugačiji od nas.

'Luca', trailer Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

9. Mala Miss Amerike (Disney plus)

Iako možda nije izravno povezan s ljetom, ovaj superduhovit film o putovanju u razdrmanom kombiju, u kojem jedna cijela još razdrmanija obitelj putuje na natjecanje mladih talenata na kojem sudjeluje najmlađa članica - izvrstan je za opuštanje i smijuljenje uz čašu ledenog pića i razmišljanje o tome kako ona obitelj s kojom ste doputovali u apartman uz plažu - i nije tako loša.

8. 500 dana ljubavi (Disney plus)

...ilitiga '500 Days of Summer' nikako se ne smije izostaviti s ovog popisa jer se glavna ženska junakinja u njemu zove Summer (ljeto), glumi je Zoey Deschanel, koja je svojom uvrnutom i šarmantnom pojavom obasjala mnoge velike i male ekrane. Našem pak glavnom junaku, kojeg glumi Joseph Gordon Levitt Summer je donijela i mnogo sunca, ali i kišne dane tijekom njihove 500 dana duge ljubavne veze, a nakon nje je bio sasvim spreman za jesen.

Foršpan za '500 dana ljubavi' Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

7. Posljednji Srbin u Hrvatskoj (HBOmax)

Možda je čudno za ljetnu razonodu i opuštanje preporučiti film koji govori o zombi-apokalipsi u Hrvatskoj, ali ovaj je film toliko urnebesan da ga jednostavno morate pogledati ovoga ljeta ako već niste. Od supermoćnika koji u Hrvatsku namjerno 'puštaju' zombi virus da bi se dočepali njezina najvrednija resursa - vode, pa do lijeka od virusa, koji je povezan sa Srbima, ovaj je film prepun suludih fora i priča zbog kojih ćete jamačno pasti s ležaljke za plažu koju ste sparkirali pred ekran i pod klimu.

6. Četiri vjenčanja i sprovod (HBOmax)

Ovaj klasik Richarda Curtisa uglavnom se ne odvija ljeti. Vjenčanja i sprovodi po kojima pluže Hugh Grant i njegova ekipa nekako su možda više obojani proljetnom vibrom, odjećom i suncem, a jedan je od tih ivenata čak i prigodno okupan kišom. No simpatična i duhovita priča koji se zaljubljuje na jednom vjenčanju, ali tijekom ostala tri (i jednog sprovoda) shvaća da jest spreman za ljubav, ali nije za njezin konvencionalan, bračni oblik - priča je koja će vas razdragati čak i dok s druge strane roleta udarnički žeže ljetno sunce.

Četiri vjenčanja i sprovod, foršpan Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

5. Svi su ludi za Mary (Disney plus)

Vječno ljeto na Floridi, sunčanje uz bazene, lagane haljinice na glavnoj junakinji i havajske košulje na sumanutom privatnom detektivu urnebesna su ljetna avantura nekoliko muškaraca koji traže fatalnu Mary (Cameron Diaz). Nijedan od tih muškaraca nije sasvim normalan, ali najnormalnijim se čini glavni junak Ted (Ben Stiller), koji se u Mary zaljubio kao maturant i nakon brojnih neuspješnih veza shvatio da je i dalje voli te je odlučio potražiti uz pomoć najboljeg prijatelja i privatnog detektiva. Mary pritom uopće nije svjesna da je tih nekoliko otkačenjaka planirano traži, a njihova će potraga i pokušaji da je zavedu rezultirati apsolutnim ludilom uz koje ćete sigurno lakše podnijeti divljanje žive u termometru.

4. Deset razloga zašto te mrzim (Disney plus)

Moderna adaptacija Shakespeareove 'Ukroćene goropadnice' događa se tijekom školske godine u Seattleu, dakle, nije baš tehnički 'ljetni' film, ali je jedna od najboljih ikad snimljenih američkih tinejdžerskih komedija. Mlada Julia Stiles, mladi Joseph Gordon Levitt i, najveći od svih, mladi Heath Ledger super će vas zabaviti dok mućkate led u čaši limunade, a ako imate predrasude o tinejdžerskim komedijama, sigurno će ih razbiti.

Deset razloga zašto te mrzim, foršpan Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube

3. Mamurluk (1 i 2)

Priznajem, dugo sam imala predrasude prema 'Mamurluku' - i onom prvom, izvornom, a i prema cijeloj franšizi. Ne'š ti, film o grupi muških blesana koji odu u Las Vegas na momačku večer pa onda zbog pijanstva naprave hrpu gluposti. No onda sam, za jedne viroze koju sam morala preležati kod kuće, ipak odlučila pogledati ovaj film (pa zatim i drugi) i shvatila da je riječ o zbilja izvrsnoj zabavi. Film, naime, nije samo urnebesna i otkačena komedija o gore opisanim blesanima (iako JEST i to), nego je i prava mala detektivska priča s pokušajima rekonstrukcije onoga što se dogodilo jedne pijane noći koje se nitko baš najbolje ne sjeća. Dodamo li tome i drugi nastavak, koji se događa na jednoj od tropskih lokacija s vječnim ljetom - eto savršenog filmskog kandidata za ljetnu filmu večer.

2. Nasljednici (Disney plus)

Predivan film Alexandera Paynea odvija se na Havajima i odmah na početku glavni lik George Clooney razbija nam iluziju o tom otočju kao vječnom raju u kojem je uvijek sve prekrasno i skladno, povjetarac njiše palme i valovi oplakuju savršene pješčane plaže. Clooney, naime, glumi čovjeka koji živi na Havajima, djelomično je potomak jedne loze havajskih starosjedilaca i upravo mu se dogodila obiteljska tragedija. Supruga mu je, naime, nastradala u nesreći s jet-skijem i leži u komi, a on se u toj situaciji pokušava zbližiti sa svojom djecom, ali i sa svojim havajskim korijenima. Jedan od najboljih filmova na ovoj listi pokazat će vam životniju, melankoličnu stranu ljetnoga raja i svakako vam proširiti filmske horizonte.

1. Žal (Disney plus)

Ljetni film nad ljetnim filmovima! Horde su turista nakon njega obišle plažu na Tajlandu na kojoj je sniman jer je na njih ostavila dubok dojam, a priča iz romana Alexa Garlanda koju je ekranizirao Danny Boyle jedna je od zanimljivijih priča o potrazi za idealnim, vječnim tropskim rajem, ali i otrovnoj prirodi turizma te o ideji da se čovjek može na nekom lijepom mjestu izolirati od svijeta i živjeti prirodnim životom punim zajedništva i ljubavi. Raj koji Richard (Leonardo DiCaprio) pronalazi na skrivenom tajlandskom žalu vrlo će se brzo pretvoriti u pakao, ali vaša ljetna večer uz ovaj film sigurno neće. Uzbudljiva priča, fantastičan soundtrack i nestvarno lijep krajolik skrovite plaže sigurno će vam je popraviti.

'Žal', foršpan Izvor: Društvene mreže / Autor: YouTube