DIGITALNI MARKETING 2022

Pet internet trendova za lov na kupce

02.06.2022 u 08:33

Bionic
Reading

U proteklih nekoliko godina društveni su mediji prilično evoluirali i ne čini se da planiraju stati: novim trendovima na društvenim mrežama kao da nema kraja

Pojava društvenih online platformi otvorila je brojne nove mogućnosti i tvrtkama, koje moraju biti neprekidno u toku s dominantnim obrascima ponašanja online populacije kako bi privukle pozornost što većeg broja potrošača na vrlo kompetitivnom globalnom tržištu. Statistike pokazuju da oglašavanje na društvenim mrežama povećava prepoznatljivost poslovanja za čak 75 posto.

Pažljivo planiranje jamstvo je uspjeha, tvrde stručnjaci za digitalni marketing i izdvajaju pet trendova na koje, smatraju, vrijedi obratiti pozornost u 2022.

Društveni mediji – nova meka za kupce

Proteklih su godina društveni mediji dosta radili na uključivanju online prodaje u svoj habitat kako bi svojim korisnicima omogućili jednostavnu kupnju u nekoliko koraka bez napuštanja aplikacije u kojoj se nalaze. Sve platforme ulažu maksimalne napore kako bi poboljšale 'korisničko iskustvo' pa se kupci, jasno, sve češće odlučuju za online shopping. Korisnici Instagrama i TikToka uživaju u mogućnostima kupnje u par klikova.

Nakon dvije godine pandemije, koja je dodatno naglasila prednosti beskontaktnog shoppinga iz ugodnosti vlastita doma, stručnjaci u 2022. očekuju nastavak rasta online prodaje na društvenim mrežama. Tvrtke i brendovi mogu iskoristiti prednosti ovog moćnog alata prodaje i svojim kupcima omogućili brzu i jednostavnu kupnju svojih proizvoda u bilo kojem trenutku u najvećem shopping centru na svijetu.

Više korisnika društvenih mreža - veće tržište

Kontinuiran snažan rast broja korisnika interneta diljem svijeta može značiti samo jedno: nastavljeno širenje tržišta na društvenim mrežama u 2022. Više se nikome ne da trošiti vrijeme na objave s organskim dosegom kad se plaćeno oglašavanje već pokazuje kao potencijalni jackpot. Očekuje se da će ova godina biti rekordna po ulaganju u oglašavanje na društvenim mrežama. Bitno je strateški odrediti svoju ciljanu publiku i potom isplanirati kako do nje doći.

Tržište društvenih medija ove bi godine moglo ostvariti impresivan rast – pozornost te publike treba pokušati privući prije nego što to učini netko drugi.

TikTok u naletu

Za što uspješnije promoviranje svoga brenda na društvenim mrežama, vaš bi prvi cilj trebao biti TikTok: ova video-platforma neupitan je predvodnik u svijetu društvenih medija – tijekom protekle dvije godine popularnost joj neprekidno raste. U 2020. TikTok je bio najčešće skidana aplikacija te bi po nekim procjenama u 2022. mogao u potpunosti uhvatiti korak s etabliranim platformama kao što su Facebook ili YouTube. Podaci koji na to ukazuju ne mogu biti jasniji: u 2020. TikTok je imao 65,9 milijuna korisnika u SAD-u – u siječnju 2021. ta je brojka porasla na nevjerojatnih 689 milijuna aktivnih korisnika globalno.

Rast marketinških aktivnosti manjih mreža

Nakon izuzetno nestabilnih dviju godina obilježenih financijskim pritiscima, stručnjaci za digitalni marketing očekuju da će u ovoj godini, paralelno s rastom očekivanja na tržištima, doći do rasta marketinških aktivnosti manjih mreža umjesto velikih Facebooka ili Instagrama što je, ističu, vrijedno uzeti u obzir kod planiranja online marketinških strategija u 2022.

Format kratke video reklame

Platforme kao što su TikTok i Instagram dramatičan rast svoje popularnosti mogu zahvaliti tome što se baziraju na video sadržajima. Tajna moć TikToka su kratke video forme, koji su se pokazali kao jedinstvena metoda privlačenja pozornosti potencijalnih kupaca budući da kompaktnije i istovremeno zanimljivije i sveobuhvatnije od bilo koje druge forme prenose nužne informacije o određenom proizvodu. Svakako privlače veću pozornost od običnoga tvita ili tekstualne objave.

Video format omogućuje efektniju prezentaciju proizvoda uz istovremeno prenošenje poruke, što je podloga za snažnije povezivanje s online kupcima, tvrde stručnjaci. Najnoviji su trend u ovome segmentu kratki videi bez zvuka s titlovanim podtekstovima.