NEMA VIŠE ABRAKADABRE

Zašto je Manuela Šola preimenovala agenciju?

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 15.02.2016 11:54
  • Objavljeno 15.02.2016 u 11:54
Manuela Šola

Manuela Šola

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Komunikacijski laboratorij

Agencija za odnose za javnošću Abrakadabra od ponedjeljka djeluje pod novim imenom - Komunikacijski laboratorij. Najavljeno je i kako će do kraja šestog mjeseca otvoriti ured u Sloveniji

'Rebranding agencije potaknut je prvenstveno dugoročnom promišljanjem poslovanja i konstantnim prepoznavanjem kretanja u industriji koja se onda primjenjuju u svakodnevnom poslovanju. Formiranje Komunikacijskog laboratorija direktan je odgovor na tendenciju integriranja usluga u polju odnosa s javnošću, rušenja barijera između online i offline komunikacije, kao i sve fluidnije granice između industrija odnosa s javnošću, marketinga i digitalnih komunikacija', priopćeno je iz agencije.

Vlasnica Abrakadabre, odnosno Komunikacijskog laboratorija, Manuel Šola izjavila je: 'Današnje tržište odnosa s javnošću nameće integraciju usluga te spoj tradicionalnih i inovativnih alata kao imperativ u upravljanju brendovima. Mi smo kao agencija uvijek bili među prvima koji smo primjenjivali nova saznanja u svom djelovanju, a ovaj put to isto radimo u okviru agencije. Dakako, ovo nije prvi put da to radimo. Prije pet godina smo tako prepoznali tendenciju odabira agencija koje su regionalno prisutne, pa smo u skladu s time otvorili ured u Srbiji. Taj potez pokazao se sjajnim pa tako intenzivno radimo na daljnjem širenju.'

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!