programatsko oglašavanje

Zahvaljujući ovim metodama vaša će reklama imati najveći efekt

17.10.2019 u 14:06

Bionic
Reading

U prošloj godini 80 posto digitalnog marketinga u SAD-u išlo je putem programatskog oglašavanja. Ove godine očekuje se da će globalno 65 posto sveg novca potrošenog na oglašavanje putem digitalnih medija otići na programatski marketing. Brojevi jasno pokazuju prevladavajući trend u oglašivačkoj industriji

U prošlom tekstu objasnili smo što je programatsko oglašavanje, kako funkcionira i koje su mu prednosti u odnosu na tradicionalni marketing.

Ovaj put pozabavit ćemo se najosnovnijim metodama programatskog oglašavanja, putem kojeg oglasi dolaze točno do onih ciljanih skupina potrošača za koje je kampanja osmišljena.

Kontekstualno ciljanje

Kontekstualno ciljanje prikazuje oglase ovisno o kontekstu web stranice. Na primjer, modni brend željet će se vidjeti na stranicama magazina Vogue, dok će tvrtka koja prodaje financijske usluge ciljati na čitatelje Forbesa.

Ciljanje ključnih riječi

Radi se o vrsti kontekstualnog ciljanja koje je fokusirano na postavljanje oglasa temeljem određenih ključnih riječi. Primjerice, ako prodajete rezervne dijelove za bicikle, možete dostaviti popis ključnih riječi vezanih za tu djelatnost. Možda biste htjeli biti viđeni u člancima koji spominju sigurnost biciklizma ili bicikla, ali ne i u onim koji govore o motociklističkoj opremi ili električnim biciklima.

Ciljanje publike

Oglasi se mogu prikazivati ​​i na temelju korisnikovih cookieja, a ne na temelju konteksta web stranice – što znači da se oglasi za vašu financijsku uslugu mogu plasirati korisniku, čak i ako je trenutno na stranicama modnog magazina Vogue, jer je prethodno pokazao interes za vaš proizvod.

Geografsko ciljanje

Brendovi koriste geografsko ciljanje kako bi dosegli kupce relevantne za njihov lokalitet. Ako u Zagrebu vodite trgovinu odjećom, možda neće imati smisla prikazivati ​​oglase ljudima koji žive u Dubrovniku.

Za međunarodne robne marke geografsko ciljanje može poslužiti za jezično prilagođavanje oglasa ovisno o zemlji u kojoj se kampanja odvija.

Retargeting

Kad god potencijalni kupac posjeti vašu web stranicu, na njegovom računalu ostaje trag – cookie. Te se informacije kasnije mogu koristi za ponovno ciljanje (retargeting) na tu određenu osobu, čime se povećava šansa da kupi vaš proizvod.