popularne kratice

WTF! Proctor & Gamble želi registrirati kao robni žig kratice popularne među mladima

  • Autor: I. Ba./Hina
  • Zadnja izmjena 24.08.2018 13:38
  • Objavljeno 24.08.2018 u 13:38
Lidl i P&G u humanitarnoj akciji 'Reci DA!'

Lidl i P&G u humanitarnoj akciji 'Reci DA!'

Izvor: Promo fotografije / Autor: Ambrela komunikacije

Globalni proizvođač robe široke potrošnje Proctor & Gamble (P&G) planira registrirati kao robni žig kratice koje mladi koriste u komunikaciji putem tekstualnih poruka, uključujući WTF, LOL, FML i NBD, prenosi BBC

Kompanija je podnijela zahtjev Američkom uredu za registraciju patenata i robnih žigova u travnju i još čekaju rješenje, prenosi BBC članak portala Ad Agea.

U P&G-ju nisu bili dostupni za komentar te informacije, napominje BBC.

Bude li njihov zahtjev odobren, kompanija će moći koristiti kratice LOL (Laugh Out Loud), NBD (No Big Deal), WTF (What The Fuck) i FML (Fuck My Life), za oglašavanje i prodaju svojih proizvoda.

Planiraju ih koristiti za sapune, deterdžente i osvježivače zraka.

Ured za registraciju patenata tražio je od P&G-ja dodatne informacije koje trebaju dostaviti do siječnja iduće godine, navodi Ad Age.

Čini se kako u P&G-ju vjeruju da bi kratice mogle privući kupce u dobnoj skupini do trideset pet godina.

Tehnološki potkovani 'milenijalci' važna su potencijalna potrošačka skupina za P&G. Očekuje se da će potrošnja u toj demografskoj kategoriji samo u SAD-u do 2020. godine porasti na 1.400 milijardi dolara godišnje, prema statističkom portalu Statista.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!