šteka aplikacija

Važna obavijest iz PBZ-a: Palo mobilno bankarstvo, intenzivno radimo na otklanjanju problema

15.01.2019 u 15:29

Bionic
Reading

Korisnici PBZ-ovog mobilnog i internetskog bankarstva danas se putem društvenih mreža, poglavito Twittera žale kako ne mogu pristupiti svojim aplikacijama. Upitali smo banku što se to zapravo događa s njihovim aplikacijama, i krije li se iz drame na društvenim mrežama neki veći problem.

'Obavještavamo vas da je tijekom dana dolazilo do otežanog pristupa i povremenog prekida u radu usluga PBZ mobilnog i digitalnog bankarstva', rekli su nam u PBZ-u.

Kažu kako ostali servisi rade uredno, jedino su za sada prisutne poteškoće u radu dijela mobilnog bankarstva te se intenzivno radi na što žurnijem rješenju.

'Ispričavamo se klijentima koji nisu bili u mogućnosti obaviti željenu uslugu', poručuju iz banke.