Novi hotel s četiri plus zvjezdice u sklopu Termi Tuhelj u Tuheljskim toplicama prva je ovogodišnja važnija investicija privatnog sektora u hrvatskom turizmu, ujedno i jedina za sada najavljena za ovu godinu. Početak gradnje planiran je sredinom ožujka, a otvaranje se očekuje u rano proljeće 2012. godine
'Okvirna vrijednosti investicije iznosi 12 milijuna eura'otkriva za tportal direktorica Termi Tuhelj Ivana Kolar. Riječ o poslovno-kongresnom hotelu koji će biti vezan tzv. toplim vezama sa svim postojećim kapacitetima i sadržajima u Termama. Imat će oko 130 soba i veliki kongresni centar za 450 osoba.
'Hotel planiramo graditi kreditom i vlastitim sredstvima, a ne novcem svog vlasnika slovenskih Termi Olimia', naglašava direktorica Kolar, dodajući da su se na tu investiciju odlučili, jer misle da je to pravi put u njihovom pojačanom nastupu na stranim tržištima.
U Termama Tuhelj zadovoljni su ostvarenim rezultatima u 2010, unatoč negativnom utjecaju recesije. 'U 2010. bilo je dosta nereda na tržištu, a u prvoj polovici godine i dosta straha što je utjecalo na smanjenje prometa. U drugoj se polovici godine situacija stabilizirala i Terme Tuhelj uspjele su zabilježiti posjet otprilike kao i u godini prije', napominje Kolar.
Među važnijim postignućima prošle godine ističe povećanje udjela stranih gostiju, u čijem povećanju vide i smjer daljnjeg razvoja, a nešto manji broj kupača na otvorenom kupalištu objašnjava isključivo kraćim trajanjem ljeta i manjim brojem sunčanih dana.
Zbog manjeg prometa na početku godine i slabijeg ljeta na kupalištima, ukupni prihodi će biti slabiji za oko šest posto u odnosu na 2009. godinu.
Kolar smatra da će zbog pada kupovne moći ova godina biti još teža od 2010. Zbog toga se namjeravaju pojačano marketinški promovirati na stranim tržištima, posebno u susjednim zemljama Austriji, Sloveniji, Bosni i Hercegovini i Italiji, a ozbiljnije kreću i prema Rusiji, Danskoj, Norveškoj i Nizozemskoj s obzirom na to da su prošle godine u Termama otvorili i kamp.
Kolar napominje da će se ove godine marketinški budžet drukčije rasporediti tako što će se više nego do sada baviti tržišnom komunikacijom putem interneta.