INOVATIVNI DVOJAC

Švedski lideri online modne industrije na Weekend Media Festivalu

12.08.2016 u 07:00

Bionic
Reading

Weekend Media Festival u Rovinju će i ove godine od 22. do 25. rujna okupiti brojna renomirana imena iz poslovnog svijeta, među kojima će biti i Šveđani Jarno Vahnatapio i Magnus Emilson, pokretači NA-KD.com, najbrže rastućeg modnog online brenda

NA-KD.com pokrenut je u prosincu 2015., a sudeći po dosadašnjim rezultatima, već u prvoj godini poslovanja promet će premašiti 10 milijuna eura. U ponudi NA-KD je 113 brendova s gotovo 3.000 odjevnih proizvoda, a prodana roba je dosad isporučena u čak 115 država diljem svijeta.

NA-KD.com je izrastao iz online modne trgovine Nelly.com, koju je Jarno Vahnatapio pokrenuo u Švedskoj još 2003., a od tada ju je proširio na cijelu Europsku uniju. Vahnatapio je i osnivač ZooZoo.com koji se pozicionirao kao drugi najveći švedski dobavljač hrane za kućne ljubimce.

Danas je najveći dioničar NA-KD.com s udjelom od 30 posto, a drugi najveći udio od 15,5 posto pripada Magnusu Emilsonu, osnivaču Visit Technology grupe. Emilson investira u različite tvrtke nove tehnologije, među kojima su najuspješnije turistička platforma Citybreak, kompanija za performans marketing Tradedoubler, e-commerce platforma Jetshop te Booktable, servis za rezervacije stolova u restoranima koji je 2015. Michelin Guide kupio za 100 milijuna eura.

Kako prenose švedski mediji, NA-KD.com nedavno je dobio novu investicijsku injekciju od oko četiri milijuna eura, a kako će se to odraziti na buduće poslovanje ove brzorastuće prinove u modnoj industriji, moći će doznati sudionici Weekend Media Festivala, najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe.