Jedan od najuglednijih financijskih časopisa, Euromoney, dodijelio je Raiffeisen banci dvije nagrade – za najbolju digitalnu banku u Hrvatskoj te za najbolju banku za SME klijente u Hrvatskoj
Renomirana publikacija Euromoney održala je svoju tradicionalnu dodjelu nagrada za izvrsnost u financijskom i ekonomskom sektoru na globalnoj, kontinentalnoj te nacionalnoj razini. Raiffeisen banka je već prije nekoliko mjeseci osvojila njihovu nagradu za najbolje privatno bankarstvo u Hrvatskoj, a sada je proglašena i najboljom digitalnom bankom te najboljom bankom za SME klijente u Hrvatskoj.
Nagrada za najbolju digitalnu banku plod je digitalne transformacije RBA, koja se odvija već nekoliko godina. Jedan od oglednih primjera ovog procesa je mogućnost podizanja gotovinskih kredita putem mojaRBA mobilnog bankarstva, zahvaljujući čemu je 77% svih gotovinskih kredita u 2024. godini bilo provedeno digitalnim putem. Isto tako putem mojaRBA BIZ ponuđena je SME klijentima mogućnost podizanja kredita za obrtna sredstva bez obveze dolaska u banku, zahvaljujući čemu danas na taj način isplaćujemo već 50% svih kredita za obrtna sredstva. Također, zbog ove mogućnosti danas više od 50% novih klijenata privatnih korisnika otvara račun u RBA digitalnim putem.
Međutim, transformacija nije ograničena samo na mobilnu aplikaciju koja će uskoro nuditi većinu proizvoda i usluga koje RBA nudi u poslovnicama, već uključuje i poslovnice koje se transformiraju u savjetodavne centre za kompleksnije proizvode i usluge te edukacijske centre u kojima se klijentima pomaže koristiti digitalna rješenja u mojaRBA i mojaRBA BIZ. Redovite nove funkcionalnosti i slušanje potreba klijenata Raiffeisen banci donijele su ovo priznanje drugu godinu za redom.
Nerijetko se kaže da su mali i srednji poduzetnici okosnica gospodarstva, a RBA se nagradom za najbolju banku za SME pokazala kao njihova vodeća potpora. Uz već spomenute digitalne kredite za obrtna sredstva te odnedavno digitalno prekoračenje po računu i digitalnu kreditnu karticu, tu su i proizvodi poput RaiPOS za naplatu računa korištenjem mobilnog telefona kao POS uređaja, koji su razvijeni kako bi svim pravnim subjektima olakšali i ubrzali poslovanje. Unatoč digitalizaciji proizvoda i usluga, u nekim je situacijama iskustvo i znanje bankara nezamjenjivo - zbog čega svaki SME klijent ima svog bankara, a svaka RBA poslovnica ima bar jednog SME bankara na raspolaganju SME klijentima. RBA je time ponudila opciju klijentima koji i dalje preferiraju komunikaciju u četiri oka, čime ostvaruje svoj cilj da postane prva digitalna banka s ljudskim dodirom.
'Neizmjerno sam ponosna na ovogodišnji uspjeh na dodjelama Euromoney nagrada. S jedne strane, priznanje nose naši digitalni timovi i timovi za razvoj proizvoda koji su nam zahvaljujući digitalnim rješenjima na mobilnim aplikacijama mojaRBA i mojaRBA BIZ, već drugu godinu za redom donijeli nagradu za najbolju digitalnu banku. U drugoj ruci je nagrada za najbolju banku za SME klijente koja objedinjuje precizno krojena digitalna rješenja i novi servisni model, oboje kreirano na temelju zahtjeva naših SME klijenata.
Ove nagrade nam daju dodatnu motivaciju te vjerujem da nas u budućnosti čekaju nova priznanja', izjavila je članica Uprave RBA za stanovništvo i SME klijente, Višnja Božinović.