NE ŽELI 'REP' U SABORU

Račan prodaje PR agenciju Maksima

Ivan Račan

Ivan Račan

Izvor: Pixsell / Autor: Pixsell

Ivan Račan, novopečeni saborski zastupnik iz redova SDP-a, prodat će većinski vlasnički udjel u PR agenciji Maksima da bi izbjegao prozivanje za sukob interesa i pribjegavanje među političarima vrlo raširenim smicalicama u kojima prebacuju vlasničke udjele na odvjetničke urede

'S obzirom na to da sam zastupnik u Hrvatskom saboru, ne želim appearance of impropriety i pribjegavanje uobičajenim odvjetničkim smicalicama. Ne želim repove iza sebe, smatram odgovornim ponašanjem prodaju tvrtke, želim biti miran i izbjeći da me zivkaju novinari i ispituju o sukobu interesa, odnosno da moram braniti neobranjivo', kratko je Ivan Račan u razgovoru za tportal prokomentirao motive za prodaju PR agencije Maksima komunikacije, koju je najavio u nedavnom intervjuu tjedniku Nacional.

Makisma je osnovana 2003. godine, a od 2006. godine ima stranog partnera, ciparsku tvrtku za odnose s javnošću Action Global Communications, koja ima mrežu agencija u četrdesetak zemalja. Ciparska tvrtka na svojim stranicama ne skriva da je suvlasnik Maksime, no iz nekog razloga to još nije provedeno kroz knjige pa je prema podacima sudskog registra Račan jedini vlasnik, iako on sam govori o prodaji vlasničkog udjela. Može se pretpostaviti da bez obzira na to što nije pravo vrijeme za prodaju, neće imati problema s pronalaskom novog vlasnika, a nije isključena ni opcija da udio proda partneru.

Iako Maksima ima sjedište na istoj adresi na Iblerovu trgu kao i SDP, ta je stranka nije angažirala za službenu PR agenciju. No Ivana Račana, sina trećesječanskog premijera Ivice Račana, smatra se bitnim za uspinjanje Zorana Milanovića na vlast.  Premijer ga je uvrstio na izbornu listu umjesto Željke Antunović, a s obzirom na to da je Milanovićev zastupnički mandat u mirovanju, kao svog zamjenika odabrao je mladog Račana. I ne samo to, zanimljivo je da je čak dvoje ministara Milanovićeve vlade imalo direktorsku karijeru u Račanovoj agenciji: Mirela Holy i Gordan Maras

Maksima je 2010. imala prihod od 1,6 milijuna kuna i dobit od samo 45.000 kuna. Na listi hrvatskih PR agencija rangiranih prema prihodima od konzultantskih usluga nalazi se na jedanaestom mjestu. Nešto lošije rangirana je prema Fini, koja broji ukupne prihode i pozicionira je na dvadeseto mjesto. Među većim klijentima su im Microsoft, OMV i British Airways. Radili su prvu predsjedničku kampanju za Stjepana Mesića, a uspon na vlast Ive Josipovića potpomogli su donacijom od 162.000 kuna, što je nakon Diokija bila druga najveća privatna donacija aktualnom predsjedniku.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi