vrijedna priznanja

Prostoria nagrađena sa tri German Brand Awards 2021

  • Autor: N. S.
  • Zadnja izmjena 10.06.2021 15:49
  • Objavljeno 10.06.2021 u 15:44
Prostoria, direktor Tomislav Knezović

Prostoria, direktor Tomislav Knezović

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Ususret 10. obljetnici djelovanja Prostorije, brendu je dodijeljena cijenjena međunarodna nagrada German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellent Brands - Interior & Living od strane Njemačkog instituta za brend (German Brand Institute). Ova se nagrada dodjeljuje za izvrsni brend menadžment tvrtkama koje predvode u svojim tržišnim nišama te su aktivne na internacionalnom tržištu.

Prije punih 10 godina Prostoria je pokrenula proizvodnju namještaja u jednoj hali smještenoj u Hrvatskom Zagorju, dok danas proizvodnja obuhvaća sve segmente proizvodnje namještaja. Od samih je početaka brend bio vođen dizajnom (design-led company) kao alatom za stvaranje veće vrijednosti i standarda kvalitete u razvoju i proizvodnji namještaja.

Druge dvije nagrade žiri je dodijelio komunikacijskom projektu Prostorije “Revisiting Analogue” (2020) koji je dobitnik German Brand Award Winner 2021 u kategoriji Excellence in Brand Strategy and Creation - i to za storytelling & content marketing. Projekt je dobio i Posebno priznanje u istoj kategoriji za Brend iskustvo godine. Ove nagrade dodjeljuje Njemački institut za brend (German Brand Institute) i globalno su prepoznate.

  • +22
  • +19

Prostoria

Izvor: tportal.hr / Autor: Matej Grgić

Projekt Revisiting Analogue kombinirao je arhitekturu, dizajn i film. Bio je to Prostorijin odgovor na nemogućnost prezentacije novih proizvoda i susreta sa zajednicom koja posjećuje međunarodne sajmove namještaja otkazane zbog pandemije uzrokovane koronavirusom.

Projekt je razvijen u suradnji s dizajnerima iz studija Numen/For Use i Simonom Morasi Piperčićem, a kao događaj bio je organiziran za lokalnu zajednicu dizajnera i arhitekata. Odvijao se je u “šumskom” paviljonu nedaleko Prostorijine tvornice namještaja u Hrvatskoj, a poslužio je kao pozornica za prezentaciju najnovijih proizvoda i istoimeni film.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!