Počeli Dani komunikacija

U Rovinju borave svjetske zvijezde komunikacijske industrije

30.03.2017 u 16:02

Bionic
Reading

Središnja manifestacija tržišnih komunikacija okupila je čak 40 posto više posjetitelja u odnosu na prošlu godinu, a tijekom tri dana festivala održat će se brojna predavanja, radionice i paneli pod vodstvom vrhunskih stručnjaka iz Hrvatske i svijeta

Cijela komunikacijska industrija u Hrvatskoj, ali i u regiji, ovih dana boravi u Rovinju. Ondje je, naime, otvoreno peto izdanje festivala Dani komunikacija koji ove godine pred publiku dovodi neka od najvećih svjetskih imena na području tržišnih komunikacija pa je tako na festival došlo čak 40 posto više posjetitelja u odnosu na prošlu godinu. Prvi će dan festivala obilježiti predavanje Chucka Portera, jedne od legendi oglašivačke industrije, kojeg je Inc. Magazine uvrstio na listu '26 najfascinantnijih poduzetnika', a primljen je i u 'Hall of Fame' Američke oglašivačke federacije. Porter je posjetiteljima u Rovinju otkrio kako se brendovi stvaraju u mašti, popularnoj kulturi i svakodnevnom riskiranju.

Osim Portera, Dani komunikacija u Rovinj dovode i suosnivača portala The Pirate Bay, Petera Sundea koji će pričati o odgovornosti i moći u dijeljenju sadržaja u digitalnom svijetu. Rovinjskoj publici predstavit će se i američki PR čarobnjak Alex Braun koji je u Hrvatskoj najpoznatiji kao konzultant SDP-a. Dani komunikacija su ove godine produljeni i s dva na puna tri dana, a u tom će se periodu, osim predavanja, održavati i dodjele nagrada Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions Croatia, ali i nezaobilazni rovinjski partiji i koncerti. Dani komunikacija sa svojim vrhunskim programom i predavačima, ali i kreativnim i zabavnim popratnim sadržajima, iz godine u godinu okuplja sve veći broj sudionika, partnera i medija. Istraživanje organizatora festivala, agencije HURA, ističe pokazuje kako se 97 posto sudionika vraća na festival, a 98 posto bi ga preporučilo kolegama.

'Dani komunikacija je događaj gdje se cijela komunikacijska industrija skupi na nekoliko dana u Rovinju. Ovdje ima i igre i zabave, ali i učenja i razmjene iskustava, što je zapravo najvažniji dio festivala. Industrija komunikacija se mijenja iznimno velikom brzinom i zato je potrebno pratiti najbolje u ovome poslu koji će nas upoznati s postojećim trendovima, ali i najaviti promjene koje tek dolaze.', objašnjava direktorica festivala Dunja Ivana Ballon, dok je Damir Ciglar, član organizacijskog odbora festivala dodao kako su Dani komunikacija idealno okruženje i za poslovne ljude koji se ne bave nužno komunikacijama jer je komunikacija usko povezana i s poslovnim ciljevima i rezultatima.