novi vozni park

ORYX Asistencija investirala u 20 novih kamiona za pomoć na cesti

07.12.2017 u 11:16

Bionic
Reading

Novi višegodišnji investicijski ciklus rezultirao je nabavkom novih 20 kamiona čime je sustav dobio na pouzdanosti, brzini i kvaliteti usluge

Uslijed želje za podizanjem razine usluge pomoći na cesti u Republici Hrvatskoj, ORYX Asistencija je pokrenula novi višegodišnji investicijski ciklus. Nakon što je inicijalno investirala u 12 novih kamiona marki VW i MAN, u ovoj novoj fazi investicijskog ciklusa ORYX Asistencija je uložila dodatnih 10 milijuna kuna u nabavku novih 20 kamiona marke Iveco te pripadajućih specijalnih nadogradnji, opreme i softvera. Samim time dobilo se i na pouzdanosti, brzini te kvaliteti usluge koju ORYX Asistencija svakodnevno pruža na prometnicama diljem Hrvatske. Kamioni su isporučeni ugovornim partnerima ORYX Asistencije u periodu od rujna do studenog ove godine te su već u punom pogonu, a u planu je već iduće godine nastaviti sa daljnjim ulaganjima u istom smjeru.

Specijalne nadogradnje realizirane su u suradnji s AZ CROBUS-om, tvrtkom kćeri unutar Zubak Grupe, čime su stvoreni veliki sinergijski efekti unutar grupacije, a sama proizvodnja zadržana je u Hrvatskoj.

ORYX Asistencija jedinstvena je po svom poslovnom modelu kojega među ostalim karakterizira i posjedovanje vlastitih resursa poput kontaktnog centra, zamjenskih vozila, interventnih kamiona, servisnih radionica i ostalih. Osim zadovoljstva ugovornih partnera novim vozilima naišli smo već i na pozitivne reakcije kod članova te ostalih korisnika usluga ORYX Asistencije.

„Neprekidnim ulaganjima u ljude i ostale resurse, kako vlastite tako i one naših partnera, u proteklih sedam godina ORYX Asistencija još je jednom potvrdila da je apsolutni lider u Hrvatskoj u pružanju navedenih usluga kao i svoju namjeru da to i ostane. Takav pristup doveo je do značajnog podizanja razine kvalitete usluge na što smo izrazito ponosni, a kao primjer dovoljno je navesti činjenicu da smo spustili prosječno vrijeme dolaska na mjesto intervencije na samo 36 minuta od poziva korisnika.“ izjavio je predsjednik Uprave ORYX Grupe, Ivan Zubak.