dani komunikacija

Njuškalo dobilo nagradu u kategoriji Best tech & innovation

  • Autor: L. F.
  • Zadnja izmjena 16.04.2018 08:57
  • Objavljeno 16.04.2018 u 08:57
tportal

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Njuškalo

Njuškalo je dobilo nagradu u kategoriji Best tech & innovation na natjecanju Mixx na Danima komunikacija i to za svoju inovaciju foto-prepoznavanja oglasa

Radi se o jedinstvenoj primjeni umjetne inteligencije (computer vision) u mobilnim aplikacijama jer ona doslovno prepoznaje predmete s fotografije te ih svrstava u odgovarajuću kategoriju oglasa.

To je prva takva primjena tehnologije na globalnom tržištu oglasnika koja korisnicima donosi znatno bržu i jednostavniju predaju oglasa. Foto-prepoznavanje je dio postojeće Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima.

Više od 1400 kategorija na Njuškalu korisnicima može ponekad biti izazov prilikom predaje oglasa. Njuškalov je cilj stoga bio ubrzati i točno smjestiti oglas u pripadajuću kategoriju uz pomoć umjetne inteligencije koja odmah prepoznaje predmet fotografiran kroz Njuškalo aplikaciju.

Kako je ta funkcionalnost odnedavno dostupna svim korisnicima Njuškala, interne analize su pokazale da je vrijeme predaje oglasa sada brže za 70 posto na Android i iOS platformama.

Naime, neuronske mreže Njuškala u pedesetak milisekundi pronalaze pravu kategoriju za oglas na osnovu fotografije predmeta, odnosno točnost prepoznavanja je 86,5 posto pri čemu je čak 72,75 posto oglasa automatski smješteno u ispravnu krajnju kategoriju. Zahvaljujući toj inovaciji, Njuškalo je svojim korisnicima prosječno smanjio odabir krajnje kategorije za 2,7 klika.

'Uvijek je lijepo kada te prepoznaju kolege i u domaćem okruženju, s obzirom da smo već dobili svjetska priznanja za primjenu najnovijih tehnologija u našem poslovanju. Za sve to je zaslužna Njuškalova dominantna tržišna pozicija jer nam je omogućila još jednu potvrdu da smo digitalni lider u inovacijama u Hrvatskoj. Naime, više milijuna predanih oglasa na našoj platformi iskoristili smo kao bazu na osnovu koje umjetna inteligencija uči i smješta nove oglase u odgovarajuće Njuškalove kategorije. Njuškalo je prvi i jedini oglasnik s takvom uslugom na svijetu', ističe Sanda Soptija Šiljak, glavna izvršna direktorica Njuškala.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi