AMBICIOZNI PLANOVI

Metro i vinarija Cattunar izvoze vino u Srbiju i Mađarsku

  • Autor: N.S./Hina
  • Zadnja izmjena 24.11.2015 14:29
  • Objavljeno 24.11.2015 u 14:22
franco cattunar

franco cattunar

Izvor: Licencirane fotografije / Autor: Vinarija Cattunar

Metro Cash&Carry i vinarija Cattunar planiraju početkom iduće godine početi s izvozom istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju i Mađarsku, najavili su u ponedjeljak predstavnici dviju tvrtki

Metro Cash&Carry i vinarija Cattunar u ovoj su godini nastavili suradnju daljnjim razvojem robne marke Terra Unica koju vinarija Cattunar proizvodi za Metro pa se tako pjenušavo vino Terra Unica Di Luna od listopada može kupiti u osam veleprodajnih centara Metro Cash & Carryja u Hrvatskoj.

Izvoz istarske malvazije Terra Unica i pjenušavog vina Terra Unica Di Luna u Srbiju i Mađarsku očekuje se početkom 2016. godine.
Vlasnik vinarije Franco Cattunar u utorak je nakon obilaska vinarije kazao kako je zadovoljan suradnjom s tvrtkom Metro, koja prihvaća i promovira domaće proizvođače, i domaća vina. Ta vinarija, kako je kazao, 10 posto proizvodnje plasira upravo kroz Metro. Istaknuo je i kako u ovoj godini ta vinarija planira proizvodnju 400 tisuća butelja vina.

Suradnja istarske vinarije Cattunar s tvrtkom Metro Cash & Carry započela je u veljači 2014. kada je u ponudu Metroa u Hrvatskoj uvrštena istarska malvazija Terra Unica proizvedena ekskluzivno za taj trgovački lanac.

U prvoj godini prodaje, zahvaljujući robnoj marki Terra Unica, proizvodnja vinarije Cattunar povećana je za oko 10 posto, više od 30.000 litara, a trend rasta nastavljen je i tijekom 2015. godine.

Robna marka Terra Unica trenutno je među najprodavanijim vinima u ponudi Metroa te je najprodavanije vino sorte malvazija.

U asortimanu Metroa je još 16 proizvoda vinarije Cattunar, od kojih će pojedini uskoro biti izvezeni u Srbiju i Mađarsku, rečeno je.

Tijekom protekle poslovne godine 187 novih hrvatskih dobavljača uvršteno je u asortiman Metroa te danas više od 60 posto vinskog asortimana tog trgovačkog lanca čine proizvodi hrvatskih dobavljača, istaknuli su iz Metroa.

U program robnih marki Metroa uključeno je naime više od 50 hrvatskih proizvođača čiji se proizvode nalaze na policama veleprodajnih centara Metro Cash & Carryja u 15 zemalja, od Kine, preko Moldavije, Poljske pa do Njemačke i Francuske.

Vinarija Cattunar, pak, na oko 50 hektara vinograda osim tradicionalne istarske malvazije i ostalih autohtonih istarskih sorti, uzgaja i svjetski poznate sorte poput chardonnaya, sauvignona i merlota. Specifičnost te vinarije je da se prostire na četiri vrste zemlje - crljenici, crnici te sivoj i bijeloj zemlji, a istarska se malvazija proizvodi na sve četiri.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi