OD 21. DO 22. LISTOPADA

Martin Lindstrom predavač na konferenciji Effie

12.09.2011 u 15:42

Bionic
Reading

Na šestoj konferenciji Efie koja će se održati 21. i 22. listopada u Zagrebu sudjelovat će svjetski stručnjak za brendiranje Martin Lindstrom i jedan od vodećih svjetskih autoriteta s područja marketinške učinkovitosti Peter Field

Martin Lindstrom jedan je od stotinu najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu Time i autor bestselera 'Buyology – istine i laži o tome zašto mi kupujemo'. Predavanjem na temu povrata ulaganja u brending Lindstrom će sudionicima konferencije Effie približiti odgovore na pitanja kojima se dugi niz godina nije pridavalo puno pažnje.

Ovaj svjetski marketinški stručnjak, specijaliziran za područje brendinga, sudionicima konferencije objasnit će praktične korake za izgradnju brenda, gledano iz perspektive povrata ulaganja te koji su osnovni zahtjevi za preživljavanje svakodnevne bitke za udjelom na tržištu i kako se ponašati u kriznim situacijama kada brend naglo izgubi svoje tržišne udjele.

Na konferenciju Effie dolazi i jedan od vodećih svjetskih autoriteta s područja marketinške učinkovitosti, Peter Field, koji će održati cjelodnevnu edukaciju (masterclass) za sudionike na temu povećanja marketinške učinkovitosti.

Peter Field je od 2007. do danas objavio tri knjige o različitim segmentima marketinške učinkovitosti koji su bazirani na analizama 880 studija slučaja. Neke od tema o kojima će Field govoriti u svom predavanju su: koje su komunikacijske strategije učinkovitije od ostalih, koje kampanje i koji mediji su najučinkovitiji, koje strategije najbolje funkcioniraju u recesijskom razdoblju te kako izgraditi jak brend.

Kao suradnik i trener IPA-e (Institute of Practicioners in Advertising, UK), Field je vrijedan istraživač učinkovitosti koji je postavio i danas vodi IPA-inu bazu učinkovitosti. Zadnjih sedam godina radi kao profesionalni predavač i trener te je sudjelovao kao ključni predavač na brojnim konferencijama diljem svijeta.