DAN KREATIVNIH ŽENA

Kako izgleda to kada majke i kćeri zajedno vode biznis?

  • Autor: Petra Sjauš
  • Zadnja izmjena 06.03.2015 13:30
  • Objavljeno 06.03.2015 u 13:18
Rosa Ferinčević

Rosa Ferinčević

Izvor: Pixsell / Autor: Marin Tironi/PIXSELL

U organizaciji Hrvatske gospodarske komore (HGK) održana je konferencija posvećena ženama poduzetnicama 'Dan kreativnih žena'. U okviru panel diskusije 'S majke na kćer' poduzetnice Rosa Ferinčević i njezina kći Dubravka Ferinčević iz MarinaLab Opusa te Renata Vokal i njezina kći Ivana iz tvrtke D.R.I.M. podijelile su svoja iskustva o poslovanju obiteljskih tvrtki

Rosa Ferinčević sa svojom tvrtkom MarinaLab Opus na tržištu je od 2002. Radi se o obiteljskoj tvrtki za proizvodnju medicinskih proizvoda, kozmetike, kozmetike s posebnom namjenom i dodataka prehrani.

'Na prijašnjem radnom mjestu nije bilo sluha za ono što sam htjela raditi. Radila sam u Tvornici olovaka Zagreb (TOZ) s kozmetičkim olovkama. Godine 2002. odlučila sam pokrenuti vlastiti biznis, a u koji je danas uključeno i moje troje djece', kazala je Rosa Ferinčević.

'O razvoju proizvoda ipak i dalje odlučujem ja, ali se nadam da ću se uskoro povući i prepustiti biznis djeci', rekla je.

Dodala je kako u obiteljskom biznisu postoji sukob generacija, ali da se za sve uvijek nađe rješenje. S njom se složila Renata Vokal iz tvrtke D.R.I.M.

D.R.I.M. je obiteljska tvrtka osnovana krajem 1992, a bavi se pružanjem usluga grafičkog i web dizajna. Tvrtku je osnovao suprug Renate Vokal, a danas su u biznis uključena i njihova djeca. Kći Ivana, studentica, pokazala je inicijativu pa se i sama bacila u poduzetničke vode, kreirajući personalizirane rokovnike. Pokrenula je brend Mašnica kojim je oduševila tržište.

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!