IZBORNA SKUPŠTINA

Izabrani članovi Upravnog odbora UN Global Compact mreže Hrvatske

16.02.2023 u 12:28

Bionic
Reading

Na izbornoj skupštini članova UN Global Compact mreže Hrvatske, izabrani su članovi Upravnog odbora na mandat od tri godine

Izabrani članovi su:

  • Marina Burazer, direktorica marketinga Fortenova grupa,
  • Marinko Došen, predsjednik Uprave AD Plastik,
  • Vali Marszalek, direktorica ESG odjela Mazars,
  • Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije,
  • Irena Weber, glavna direktorica Hrvatske udruge poslodavaca,
  • Matija Žulj, osnivač i CEO tvrtke AGRIVI.

Opću skupštinu UN Global Compacta mreže u Hrvatskoj čini 68 članica. Global Compact mreža Hrvatska potiče snažnije uključivanje poslovnog sektora u aktivnosti za napredak prema Ciljevima održivog razvoja i postizanje korporativne održivosti.

Lokalne mreže UN Global Compacta, među kojima je i Hrvatska, unaprjeđuju korporativnu održivost na nacionalnoj i regionalnoj razini, pomažući tvrtkama da razumiju lokalne prilike, izazove i očekivanja. Nastavno na to izabran je Upravni odbor UN Global Compact Hrvatska koji dobiva mandat za daljnje upravljanje i vođenje mreže.

UN Global Compact najveća je svjetska inicijativa za održivi razvoj i korporativnu održivost, s preko 21.000 članica u 162 države i preko 70 lokalnih mreža diljem svijeta. Kao posebna inicijativa glavnog tajnika Ujedinjenih naroda, UN Global Compact dobio je mandat usmjeravanja i pružanja podrške poslovnoj zajednici diljem svijeta u napretku i ispunjenu Ciljeva održivog razvoja i Agende 2030.

Tvrtke članice i potpisnice ovog Globalnog sporazuma dužne su poslovati poštujući Deset načela UN Global Compacta koja uzimaju u obzir temeljne odgovornosti poslovanja u području ljudskih prava, rada, okoliša i borbe protiv korupcije, a koja se temelje na međunarodno prihvaćenim deklaracijama i konvencijama UN-a, te tako djeluju kao normativni autoritet za odgovorno poslovanje. Uključivanjem Deset načela u strategije, politike i procedure, te uspostavljanjem kulture integriteta, tvrtke ne samo da podupiru svoje osnovne odgovornosti prema ljudima i planeti, već i osiguravaju dugoročni poslovni uspjeh.

Tvrtke koje poštuju Načela UN Global Compacta, imaju bolju poziciju u međunarodnom poslovnom okruženju te mogućnost prepoznavanja potencijalnih komparativnih prednosti i razvijanje svoje konkurentnosti.