Ispravak netočnih navoda u tekstu: Kase otjerale prodavače iz kioska Tiska

Ispravak netočnih navoda u tekstu: Kase otjerale prodavače iz kioska Tiska

  • Autor: tportal.hr
  • Zadnja izmjena 05.02.2009 17:11
  • Objavljeno 05.02.2009 u 17:11
tisak, kiosk

tisak, kiosk

Izvor: Cropix / Autor: CROPIX /

Na Zahtjev Sindikata grafičke i nakladničke djelatnosti Hrvatske objavljujemo ispravak teksta 'Kase otjerale prodavače iz kioska Tiska' objavljenog na tportalu 5. veljače 2009. godine.

Neistinit je navod da je uvođenje kasa razlog koji je otjerao prodavače iz Tiska d.d., neistinit je navod da su prodavači otišli jer više nisu mogli mešetariti ispod stola, neutemeljena je insinuacija iz cijelog teksta da su prodavači Tiska d.d. sustavno potkradali poslodavca.

Istinito je slijedeće.

Osnovni razlog odlaska prodavača iz Tiska d.d. jest njihova preniska plaća, koja je do kraja 2008. godine bila umnožak osnovice od 2.400 kuna sa koeficijentom 1,22 (od 2009. neznatno povećan na 1,30). Uz dodatak za radni staž i neveliku stimulaciju takva plaća je neprimjerena, s obzirom da prodavači ne samo da prodaju robu, oni je slažu, vode poslovanje kioska, polažu novac, odnosno na njima u suštini stoji poslovanje cijelog kioska kao male poslovne jedinice. Pored poslova koje rade, uvjeti rada prodavača često su otežani ovisno o klimatskim uvjetima, skučenom prostoru, a uz kiosk nemaju sanitarni čvor, niti mogu zatvoriti kiosk i ostvariti pravo na kontinuiranu stanku od 30 minuta. Na kraju gotovo svaki manjak kioska poslodavac nadoknađuje direktno od prodavača.

Da razlog odlaska prodavača nije u uvođenju kasa pokazuje i činjenica da nakon uvođenja kasa promet poslodavcu nije porastao kao što je on očekivao, a što bi se dogodilo da su radnici potkradali poslodavca.

Dakle razlog odlaska prodavača iz Tiska d.d. je njihova preniska plaća za složen posao i loši uvjeti rada, a ne “uvođenje kasa” niti “mešetarenje prodavača ispod pulta.”

Ovim putem ispričavamo se svim radnicima Tiska d.d., a posebno prodavačima zbog netočnih informacija u predmetnom tekstu.“

Pregled tjedna bez spama i reklama

Prijavi se na naš newsletter i u svoj inbox primaj tjedni pregled najvažnijih vijesti!

Napiši ovdje što ti misliš o ovoj temi