objavila turistička zajednica

Gorski kotar postao cjelogodišnja destinacija - kapaciteti popunjeni 150 do 240 dana godišnje

09.12.2021 u 19:32

Bionic
Reading

Gorski kotar postaje cjelogodišnja destinacija, kapaciteti viših kategorija popunjeni su od 150 do 240 dana na godinu, a posebno se izdvajaju i popunjene su kuće za odmor i apartmani, rečeno je u četvrtak na konferenciji za novinare Turističke zajednice Gorskog kotara.

U Gorskom kotaru je od siječnja do kraja studenoga boravilo 96 posto turista i ostvareno je 97 posto noćenja u odnosu na rekordnu 2019. godinu.

Znatno je povećan broj dolazaka i noćenja gostiju iz Hrvatske - od siječnja do kraja studenoga u Gorskom kotaru bilo je 36 posto više dolazaka i 33 posto više noćenja domaćih gostiju u odnosu na 2019. U strukturi gostiju, domaćih gostiju je 2019. bilo 54 posto, a 2021. oko 73 posto.

Na konferenciji za novinare bili su direktor Turističke zajednice Gorskog kotara Petar Hrg, načelnik Fužina David Bregovac i načelnik Lokava Toni Štimac.

Rekli su da Gorski kotar doživljava turistički procvat te postaje održiva cjelogodišnja destinacija s pretežno višim i visokim kategorijama pružatelja usluga. Istaknuli su prirodne ljepote tog kraja, gastronomiju, atraktivne planinske aktivnosti, navodeći da se prošlogodišnji dobar zimski trend nastavio i ljeti te da se slično očekuje i ove zime.

Smatraju da je Gorski kotar spreman i atraktivan za investicije, naglašavajući projekte koji potiču razvoj održivog, zelenog i digitalnog turizma, kao i spremnost lokalnih jedinica da pomognu investitorima.

Kako je rečeno, u masterplanu razvoja turizma Gorskog kotara postavljeni su prioriteti prema pripremljenosti projekata i dokumentacije za daljnje investiranje.

Neki od njih su Centar za posjetitelje Kamačnik u Vrbovskom, Alpine Coaster i šetnica uz jezero Lepenica u Fužinama, Sportski centar Vrbovska poljana u Mrkoplju, vidikovac Perić u Skradu, uređenje prilaza špilji Lokvarka u Lokvama, šumska zona Stara Sušica u Ravnoj Gori i sportski tereni u Brod Moravicama.

Direktor Turističke zajednice Gorskog kotara Petar Hrg je rekao da je ove godine fokus bio na komunikacijskom pristupu domaćem tržištu uz ciljani selektivni zahvat stranih posjetitelja te da se u 2022. planira ozbiljniji iskorak prema emitivnim tržištima.

Hrg je najavio Delničku adventsku bajku, Advent u Fužinama, Božićnu bajku u Ravnoj Gori, adventska i božićna događanja u Čabru, Skradu, Brod Moravicama, Mrkoplju, Vrbovskom i Lokvama te doček Nove godine u podne u Fužinama.

Na konferenciji je predstavljena i nova virtualna virtualna šetnja Gorskim kotarom.

Turističke zajednice u Vrbovskom, Čabru i Delnicama te u općinama Fužinama, Lokvama, Mrkoplju, Brod Moravicama, Skradu i Ravnoj Gori udružile su se prije godinu dana u Turističku zajednicu Gorskog kotara sa sjedištem u Delnicama.